کد خبر : 1746556 | 13 فروردين 1400 ساعت 19:35 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: صحیح نیست در مورد هالند صحبت کنم

اوله گونار سولسشر مدعی شد دیدار مقابل برایتون همیشه دشوار بوده است.

سولسشر: صحیح نیست در مورد هالند صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد برای تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم جدول لیگ برتر این هفته در دیداری دشوار به مصاف برایتون خواهد رفت. اخباری در مورد احتمال انتقال ارلینگ هالند به اولدترافورد وجود دارد، اما اوله گونار سولسشر علاقه ای به صحبت کردن در مورد آینده هموطن خود نشان نداده است.

 

دیدار مقابل برایتون: "از زمان حضورم به عنوان سرمربی منچستریونایتد، ما چندین بار با آنها بازی کرده ایم. همیشه دیدار مقابل برایتون دشوار بوده و ما واقعا به آنها احترام می گذاریم. بازیکنان یونایتد با دقت و تمرکز فراوان برای این دیدار آماده می شوند.

 

1583165

 

من از شرایط آنتونی مارسیال به طور دقیق خبر ندارم و او امروز صبح در تمرینات یونایتد شرکت نکرد. اما مارکوس راشفورد و میسون گرینوود امروز برای اولین بار تمرین کردند و در صورتی که این دو بازیکن مشکل نداشته باشند ممکن است در لیست یونایتد برای مسابقه فردا شب قرار بگیرند. بازگشت پل پوگبا به ترکیب یونایتد برای ما اتفاق بسیار مهمی است و او در صورت آمادگی می تواند به تیم کمک کند."

 

شایعات جذب ارلینگ هالند: "من روی دو ماه آینده و بازیکنانی که در حال حاضر اینجا هستند تمرکز کرده ام. اگرچه در گذشته با ارلینگ هالند کار کرده ام، اما صحیح نیست در جایگاه سرمربی منچستریونایتد در مورد آینده این بازیکن صحبت کنم. او تصمیم خود را خواهد گرفت. ممکن است اتفاقات زیادی در دنیای فوتبال رخ دهد و مقاصد زیادی پیش روی ارلینگ هالند وجود دارد. من می توانم در مورد هالند به عنوان مربی سابق او صحبت کنم، اما او تصمیم خودش را خواهد گرفت."

دیدگاه‌ها