کد خبر : 1746693 | 14 فروردين 1400 ساعت 15:22 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

ژیلس دی بیلده:

هازارد دیگر هرگز بازیکن خوب گذشته نمی شود

بازیکن سابق تیم ملی بلژیک چندان خوشبین به آینده ادن هازارد نیست.

هازارد دیگر هرگز بازیکن خوب گذشته نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، 18 روز پیش بود که باشگاه رئال مادرید طی بیانیه ای خبر از مصدومیت دوباره ادن هازارد دارد. ستاره بلژیکی در تمرین رئال غیبت داشت و سپس از فهرست تیم برای بازی حساس مقابل آتالانتا در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خط خورد.

 

 

1583498

 

 

ساعاتی بعد اعلام شد که او دچار مصدومیت عضلانی شده ولی زمان بازگشتش اعلام نشد. این دهمین مصدومیت هازارد از تابستان 2019 بود که به رئال پیوست. هازارد از روز گذشته به تمرینات گروهی رئال اضافه شد ولی زیدان ترجیح داد برای بازی امروز مقابل ایبار روی او ریسک نکند. هازارد هرگز نتوانسته ثابت کند شایستگی انتقالی 100 + 30 میلیون یورویی را داشته است.

 

ژیلس دی بیلده ملی پوش سابق تیم ملی بلژیک در مورد ادن هازارد گفت:« به رئال؛ بزرگترین باشگاه فوتبال جهان می پیوندید و رکورد گران ترین بازیکن تاریخ رئال را هم به نام خود می کنید. قرار است جانشین اسطوره ای مثل کریستیانو رونالدو باشید ولی در اولین جلسه تمرینی با اضافه وزن حاضر می شوید. بله؛ این است ادن هازارد.»

 

 

1582426

 

 

دی بیلده ادامه داد:« غیرممکن است پس از این همه مصدومیت او بتواند به فرم گذشته خود برگردد و حداقل هم سطح هم تیمی هایش شود. هازارد هرگز از گذشته درس نگرفته و متوجه این قضیه نشد که باید تمرینات بدنی را جدی بگیرد. در استعداد او شکی نیست و معتقدم اگر مصدوم نباشد، باید در یورو 2020 بلژیک را همراهی کند چون بازیکنی است که می تواند در 15 دقیقه روند یک بازی را تغییر دهد و تفاوت ها را رقم بزند.»

 

دیدگاه‌ها