کد خبر : 1746711 | 14 فروردين 1400 ساعت 19:10 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

یکه‌تازی شاگردان ساکت ادامه دارد؛

نفت 0- نساجی 2؛ ما گزینه سقوط نیستیم

نساجی در ادامه نتایج خوب خود موفق شد به یک پیروزی ارزشمند مقابل نفت در مسجد سلیمان دست پیدا کند.

نفت 0- نساجی 2؛ ما گزینه سقوط نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران از ساعت 17 امروز به مصاف هم رفتند. نفت که در آخرین بازی سال 1399 خود مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود در هفت بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده و به دنبال پایان دادن به شرایط بد خود بود اما از این کار بازماند و این نساجی بود که در ادامه روند خوب خود با الهامی به یک پیروزی دیگر دست یافت. نساجی که طی دو دیدار حذفی و لیگ موفق به شکست دادن سایپا شده بود موفق شد در بازی امروز مقابل نفت با ارائه یک دیدار کاملا برتر نسبت به میزبان، به برد دو بر صفر دست پیدا کند.

 

هفته شانزدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 11/12/99 ؛ ساعت: 15
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/ بدون تماشاگر
گروه داوری: محمد رضا اکبریان، کمک ها: مهدی سیفی – علی رعیت، داور چهارم: شبیر بهروزی و ناظر: محمود رفیعی

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان:


احمد گوهری
مجتبی مقتدایی
مصطفی نائیج پور (فردین رابط 59)

سجاد جعفری (مهران امیری 46) 

بهروز نوروزی فرد
مهدی احمدی
عباس عسکری (عباس بوعذار 46)
محمد محبی
نیما انتظاری
میثم تهی دست

ساسان حسینی (میر هانی میر جوان 70)


سرمربی: داریوش یزدی

 


ترکیب نساجی:


سعید جلالی‌راد
حامد شیری
مجتبی بیژن
حسن نجفی
سعید غلامعلی‌بیگی
اکبر صادقی
ایوب کلانتری (شاهین ثاقبی 90)
محمود قائدرحمتی (علی داوران 77)

حسین زامهران
کریم اسلامی (رضا دهقانی 78)
علی آل‌کثیر (سجاد آقایی 77)


سرمربی: ساکت الهامی

 

اخطار:

 

مجتبی مقتدایی(76) نیما انتظاری   80 

 

علی داوران 89 

 

شرح گل:

 

نفت مسجد سلیمان 0 - نساجی 1 (حسین زامهران 55): آل کثیر در داخل محوطه جریمه نفت صاحپ توپ شد و با یک پاس خوب زامهران را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

 

نفت مسجد سلیمان 0- نساجی 2 (رضا دهقانی 85): روی یک ضد حمله سریع، نساجی ها مقابل دروازه حریف در موقعیت سه به دو قرار گرفتند. حسین زامهران بعد از طی یک مسر چند ده متری با پاسی به موقع رضا دهقانی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن پس از حرکت در عرض و ضربه ای کات دار و زمینی دروازه نفت را باز کرد.

 

بهترین بازیکن:

 

حسین زامهران، در روزی که شاگردان ساکت الهامی بازی کامل برتری را نسبت به حریف ارائه کردند، زامهران با یک گل و یک پاس گل، بهترین بازیکن میدان بود.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 6: ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه با شوتی سرکش دروازه نفت را هدف گرفت که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 15: نساجی وی یک ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شد و آل کثیر با یک شوت کات دار از پشت محوطه جریمه، دروازه نفت را هدف گرفت که ضربه او را جلالی راد راهی کرنر کرد.

دقیقه 18: عیثی آل کثیر در شلوغی خط دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او را دروازه بان حریف از چند قدمی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 28: شوت سنگین اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه 33: ایوب کلانتری از فاصله حدود 30  متری یک بار دیگر شانس خود را امتحان کرده و دروازه حریف را نشانه گرفت که شوت او بعد از برخورد به زمین به حالتی خطرناک از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه 70: روی اشتباه مدافع نفت، آل کثیر در موقعیت تک به تک با گوهری قرار گرفت اما دروازه بان نفتی ها با خروج به موقع مانع از گلزنی مهاجم نساجی شد.

 

در حاشیه:

 

* یکی از مربیان تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل اعتراضات مکرر به داور بازی، کارت زرد گرفت.

* تعدادی از هواداران تیم نفت به رسم بازی های گذشته از تپه های  مشرف به ورزشگاه، در حال تماشای بازی هستند.

* تیم نساجی در نیمه اول با ارائه بازی تهاجمی، اجازه خودنمایی به تیم میزبان را نداد و موقعیت های بسیاری را روی دروازه این تیم ایجاد کرد که البته این موقعیت ها گلی به دنبال نداشت.

در دقایق پایانی بازی نفتی ها طی دو صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند که داور بازی این عقیده را نداشت و همین موضوع اعتراض آنها را به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها