کد خبر : 1746760 | 14 فروردين 1400 ساعت 19:06 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: ما از باختن متنفر هستیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مسئولیت شکست مقابل وست بروم را می پذیرد.

توماس توخل: ما از باختن متنفر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اولین شکست توماس توخل در دوران حضور روی نیمکت چلسی به بدترین شکل ممکن رقم خورد و آنها با پنج گل مقابل وست بروم مغلوب شدند. توماس توخل، سرمربی جوان چلسی در پایان بازی مدعی شد فردا تمرینات این تیم تعطیل نخواهد بود و بازیکنانش باید این شکست را بپذیرند.

 

توماس توخل گفت: "مسئولیت این شکست با من است و من نیز مانند بازیکنانم بسیار ناامید هستم. ما از باختن متنفر هستیم. ما دیروز یک جلسه تمرین عالی داشته و بازیکنانی را داشتیم که دیروز تمرین را تمام کردند. من به این ترکیب اعتماد کردم و به نظرم این گروه از بازیکنان آنقدر قدرتمند بودند که بتوانند در این بازی پیروز شوند.

 

1586923

 

اما ما بی نظم و شلخته بودیم و مرتکب خطاهای زیادی شدیم که لزومی نداشتند. به راحتی توپ را از دست داده و در نهایت این روند منجر به دریافت کارت قرمز هم شد و این اتفاق تبعات سنگینی برای ما داشت. وقتی 11 به 11 بودیم اگرچه فوق العاده بازی نمی کردیم، اما عملکرد ما در جریان مسابقه قابل قبول بود و در ضد حملات موقعیت هایی داشتیم.

 

البته ما فرصت هایی را برای تمام کردن کار حریف از دست دادیم. شاید این دیدار برای ما مانند یک زنگ خطر بود، اما من حس نمی کردم به چنین هشداری نیاز داریم. من احساس نمی کردم بیش از حد اعتماد به نفس داشته یا مغرور باشیم.

 

قرار نیست فردا تعطیل باشیم و شاید فقط بازیکنانی که مسافرتی طولانی داشتند یک روز استراحت کنند، اما اغلب بازیکنان باید در تمرین فردا حضور داشته باشند. ما برای شروع این مسابقه برنامه های کاملا متفاوتی داشتیم، اما اکنون باید این شکست را بپذیریم و کنار آمدن با این نتیجه مهم است."

 

 

دیدگاه‌ها