کد خبر : 1746781 | 14 فروردين 1400 ساعت 19:45 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

کار نفت مسجدسلیمان در لیگ سخت شد

نفت مسجدسلیمان در سه بازی اخیر خود بردی را کسب نکرده، دو باخت در لیگ برتر و یک باخت در جام حذفی.

کار نفت مسجدسلیمان در لیگ سخت شد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان تیم نساجی بود که در نهایت با دو‌گل شکست خورد. حسین زامهران و رضا دهقانی گل‌های تیم ساکت الهامی را به ثمر رساندند.

 

تیم نفت که در دیدار قبل خود برابر پرسپولیس در لیگ برتر شکست خورده بود با این باخت ۲۰ امتیازی باقی ماند و در دیدار بعد باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. مسابقه‌ای که قطعا برای تیم نفت سخت خواهد بود و آن‌ها امیدوار هستند با امتیاز از این دیدار خارج شوند و اگر بازی را ببازند، به منطقه سقوط نزدیک‌تر خواهند شد.

 

1586961

 


نفتی‌ها البته در آخرین دیدار سال قبل در جام حذفی برابر خیبر خرم آباد در ضربات پنالتی شکست خوردند تا وداع زودهنگامی در این جام نیز داشته باشند. حال باید دید داریوش یزدی با توجه وضعیت تیمش، چه تدابیری برای بازی بعد با سپاهان خواهد اندیشید و آیا می‌تواند نفت مسجدسلیمان را به ساحل آرامش برساند یا خیر.

 


نفت مسجدسلیمان فصل قبل با حضور مهدی تارتار در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفت و در ابتدای فصل مجتبی حسینی این نتایج را تا حدودی تکرار کرد و حال داریوش یزدی سرمربی بومی تیم نفت مسجدسلیمان ماموریت حفظ سهمیه فوتبال مسجدسلیمان در لیگ برتر را خواهد داشت. عماد میرجوان، مسلم مجدمی، وحید خشتان و فردین رابط از جمله خریدهای تیم نفت در نیم‌فصل هستند.

دیدگاه‌ها