کد خبر : 1746799 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:18 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون جواب نامه‌های ما را نمی‌دهد؛

عبداللهی: قطعا تغییرات تراکتور را می‌بینید

مربی تراکتور به گلایه از فدراسیون فوتبال پرداخت که نامه های باشگاه تراکتور را بی پاسخ گذاشته است.

عبداللهی: قطعا تغییرات تراکتور را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و با وجود ایجاد موقعیت های بسیار نتوانست به گل برسد و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. صحبت های حمید عبداللهی، مربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

 

تیم ما در حال پوست اندازی است

ما در این وقفه ده دوازده روزه سعی کردیم که از نظر بدنی و کارهای تاکتیکی روی نقاط ضعفی که فکر می کردیم تیم دارد، کار کنیم. تیم ما در حال پوست اندازی است و زمان می برد تا به چیزی که می خواهیم برسیم. ما در تیم های دیگر هم چنین شرایطی را داشتیم اما زمان نشان داد که توانستیم تغییرات ایجاد کنیم.

 

قطعا در تراکتور تغییرات ایجاد خواهد شد

قطعا در تراکتور تغییرات ایجاد خواهد شد و سعی می کنیم که تراکتور را به آن تیم پرشور برگردانیم. در جدول لیگ برتر هم شک نکنید که به کورس بر می گردیم. بازیکنان باید یاد بگیرند که طبق خلق و خوی آقای خطیبی و فلسفه کاری ایشان و کادرشان بدون ترس و با تمام وجود تمرین کنند و همان ها را به زمین مسابقه بیاورند.

 

باد کار ما را سخت کرد

ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول سعی کردیم که آن چیزهایی که در نظر داشتیم را روی زمین بیاوریم اما وزش باد این اجازه را به ما نداد. در نیمه دوم با تغییرات و صحبت هایی که بین دو نیمه داشتیم یک فوتبال باکیفیت و پرسرعت را ارائه کردیم. سه چهار موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم. شاید خیلی از تیم ها اگر یکی از این موقعیت ها برایشان پیش بیاید آن را تبدیل به گل می کنند و عقب می نشینند و دنبال ضد حمله اند.

 

1586987

 

مس تیم کوچکی نیست

از نوع بازی بازیکنان خصوصا در نیمه دوم راضی هستیم اما از نتیجه بدست آمده رضایت نداریم. در هر بازی برای برد می رویم و فکر می کنم که بچه ها یاد می گیرند چگونه با تمام وجود برای تیم شان بازی کنند. شاید از اگر موقعیت هایمان گل می شد روند بازی تغییر می کرد. به هر حال تیم مس هم تیم کوچکی نیست. این تیم با وجود اینکه تازه به لیگ برتر آمده اما یقه تیم های بزرگ را گرفته است. نیمه دوم با پلن دومی که داشتیم نیمه خوبی بود. امیدوارم و قطعا می گویم که تراکتور وارد یک فاز جدیدی از فوتبال خواهد شد و خیلی بهتر از گذشته برای آذربایجان تلاش خواهد کرد.

 

گل نشدن موقعیت ها روحی و روانی است

ما در تمرینات هم به بازیکنان می گوییم که همه کارهایشان را با تمام وجود و انرژی انجام دهند. من فکر می کنم که ما با تیمی شروع کردیم که از نظر روحی کمی نوسان داشتم. کماکان چه از نظر روحی و چه از نظر فوتبالی نگران این تیم هستم. ولی تلاش می کنیم که جوری شود که ضربات به چارچوب را درست کنیم. روح و روان خیلی تاثیر گذار است؛ با تمرین از نظر تکنیک پیشرفت می کنیم و ضربه می زنیم اما این هایی که گل نمی شود به مسائل روحی و روانی مربوط است. ما در جز جز فوتبال تغییر خواهیم کرد.

 

دو گلایه از فدراسیون فوتبال

من یک گله از فدراسیون فوتبال دارم. آقای عزیزی خادم آمدند و به ایشان تبریک می گویم اما برای فدراسیونی که قبلا چندین ستاره داشته و آقای عزیز خادم که باید فوتبال ایران را به روز کند چند گله از سمت باشگاه تراکتور و فوتبال دارم. اول اینکه در لیگ برتر یک بازیکن با داور برخورد فیزیکی می کند و با نامه نگاری بلافاصله تنبیهی که برایش در نظر گرفته بودند را کم کرده و می آید و بازی می کند. سعید واسعی را به خاطر تخلف اداری که صورت گرفته کمیته انضباطی محروم کرده است.

 

ما در آستانه لیگ قهرمانان آسیا که ملی محسوب می شود و از طرف کشور ایران حضور پیدا می کنیم بارها به کمیته انضباطی، استیناف و فدراسیون نامه زدیم که 5 روز از محرومیت او را کم کنند تا بتوانیم در بازی با مس استفاده اش کنیم که پیش بازی باشد برای بازی های آسیا ولی نامه های ما را اصلا جواب ندادند. من خیلی متاسفم برای فدراسیونی که منافع باشگاههایش را در نظر می نمی گیرد. باشگاه حق دارد که این گله را داشته باشد. ما حق داریم برای بازی های آسیایی از واسعی استفاده کنیم. بازیکنی که اخلاق مدار است و حالا در قراردادش یک مشکلی به وجود آمده را خیلی راحت می شود بخشید تا بازیکنی که درگیری فیزیکی داشته است.

 

مورد بعدی این است که وقتی استفاده از هدست برای داورانمان مهیا نیست چگونه ادعا می کنیم که می خواهیم برای فوتبال ایران VAR بیاوریم. داور چهارم امروز یکسری از اشتباهات داور را می دید ولی بخاطر اینکه هیچ بی سیم و هدست نبود نمی توانست آنها را انتقال دهد. من فکر می کنم که به جای شعار دادن باید کمی هم عمل کنیم. در لیگ برتر داوران ما هدست، هدست و گوشی ندارند و من فکر می کنم در این قصه امروز تیم ما و فردا تیم های دیگر متضرر می شوند.

دیدگاه‌ها