کد خبر : 1746814 | 14 فروردين 1400 ساعت 21:04 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن در مسیر احیای دوباره

تیم فوتبال ذوب پس از حضور مجتبی حسینی 3 پیروزی از 5 مسابقه به دست آورده است.

ذوب‌آهن در مسیر احیای دوباره

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی با سرمربیگری میلیچ چرچیچ به رفسنجان رفت و مقابل شاگردان محمد ربیعی با نتیجه 3 بر 1 بازنده شد که در دوران حضور رحمان رضایی هم حال و روز خوشی نداشت و تنها پیروزی این تیم در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر در هفته سیزدهم مقابل نساجی مازندران به دست آمد که این تیم هم در آن دوران شرایطیش بدتر از سبزپوشان اصفهانی بود.


حالا اما با حضور مجتبی حسینی همه چیز در ذوب آهن تغییر کرده و این مربی که پیش تر نیز نتایج خوبی با سبزپوشان کسب کرده بود، توانسته از 5 مسابقه اخیر 3 پیروزی کسب کند.
مجتبی حسینی در اولین حضور به عنوان سرمربی ذوب آهن اگرچه با نتیجه یک بر صفر در اهواز مغلوب فولاد شد ولی در دو بازی آینده برابر ماشین سازی و شهرخودرو که دومی در رقابت های جام حذفی برگزار شد، به دو پیروزی دست یافت. البته در ادامه و در آخرین دیدار سال، پیکان در فولادشهر ذوب آهن را با یک گل شکست داد ولی امروز گاندوها در خانه با یک گل پیروز شدند تا بار دیگر تاثیر حضور مجتبی حسینی هویدا شود.


البته غیر از نتایجی که حسینی با ذوب آهن در بدو کار کسب کرده، نمایشی که این تیم در مقابل نفت آبادان که یکی از بهترین تیم های نیم فصل اول بوده و سبزپوشان را نیز در آبادان با یک گل شکست داده بود، نشان از انسجام و با برنامه بودن ذوب آهن دارد. بازیکنان این تیم در دیدار هفته نوزدهم بارها دروازه حامد فلاح زاده را تهدید کردند و هم در دفاع و هم در حمله بسیار خوب و با هدف بازی کردند.


سبزپوشان اصفهانی که پس از جدایی امیرقلعه نویی اصلا شرایط خوبی را تجربه نکرده‌اند و فراز و فرودهای زیادی داشته اند، حالا با مجتبی حسینی خیلی امیدوارانه تر به مسابقات نگاه می کنند و امیدوارند اگر امسال فرصت آسیایی شدن از  دست رفته، کاری که همین سرمربی در پایان لیگ هفدهم انجام داد، تکرار شود و ذوب آهن بار دیگر نماینده ایران در آسیا شود.

 

دیدگاه‌ها