کد خبر : 1746867 | 15 فروردين 1400 ساعت 01:28 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال 0-3 لیورپول: در یک قدمی تاپ‌فور

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-0 آرسنال را شکست بدهد.

آرسنال 0-3 لیورپول: در یک قدمی تاپ‌فور

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که به دنبال بازگشت به جمع چهار تیم بالای جدول هستند، امشب موفق شد با گل های دیوگو ژوتا (2 گل) و محمد صلاح، مقابل آرسنال به برتری برسند و به رتبه پنجم جدول صعود کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. رفته رفته این لیورپولی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در مقابل آرسنالی ها تنها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند.

در دقیقه 15 بود که روی ارسال خطرناک اندی رابرتسون، فابینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه پای چپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1587119

 

بازی با همین روند ادامه داشت و دفاع پرتعداد آرسنالی ها مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 30، فیرمینو بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد، روی نفوذ و پاس خوب ترنت الکساندر آرنولد، این جیمز میلنر بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز نتوانست قفل دروازه آرسنال را باز کند.

در دقایق پایانی نیمه اول هم این لیورپولی ها بودند که بیشتر بر بازی مسلط بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی این نیمه، بازیکنان میزبان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 64، سرانجام لیورپولی ها به گل رسیدند. روی ارسال تماشایی الکساندر آرنولد از سمت راست بود که ژوتا بین مدافعان آرسنال ضربه سر را زد و دروازه برند لنو را باز کرد.

 

1587131

 

آرسنالی ها هنوز در شوک این گل بودند که در دقیقه 68 گل دوم را دریافت کردند. روی پاس عالی فابینیو بود که صلاح از سمت راست فرار کرد و بعد از عبور از گابریل، توپ را از بین پاهای لنو وارد دروازه کرد.

 

 

1587132

 

بعد از این گل هم لیورپول تیم برتر میدان ماند و در دقیقه 75، باز هم پاس عالی فابینیو، صلاح را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بار لنو از دروازه خارج شد و این فرصت را از او گرفت.

تلاش لیورپولی ها برای رسیدن به گل سوم سرانجام در دقیقه 82 نتیجه داد. پاس صلاح به سادیو مانه درون محوطه جریمه آرسنال در نهایت به ژوتا رسید و او هم با یک شوت محکم، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

1587133

 

در دقایق پایانی بازی باز هم این لیورپولی ها بودند که می توانستند به گل های بعدی برسند اما مانه دو موقعیت خوب را از دست داد تا بازی در نهایت با همان سه گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها