کد خبر : 1746870 | 15 فروردين 1400 ساعت 01:48 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تیره روزی های یاران منتظری

یاران منتظری با قبول شکست مقابل الاهلی که ابراهیمی را در اختیار داشت، همچنان در قعر جدول باقی ماندند.

ادامه تیره روزی های یاران منتظری

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الخریطیات و الاهلی امشب در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ ستارگان به مصاف هم رفتند. این دیدار که صحنه تقابل دو ایرانی هم بود، با برتری یاران امید ابراهیمی همراه بود.

 

الاهلی در شبی که امید ابراهیمی را 90 دقیقه در اختیار داشت موفق شد الخریطیات را با پژمان منتظری شکست دهد. پژمان منتظری هم مثل امید ابراهیمی در این دیدار نود دقیقه در زمین حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست دو بر یک تیمش شود.

 

رشید تیبرکانین، بازیکن مراکشی و کهنه کار الخریطیات در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا یاران منتظری که هفته گذشته بعد از سه باخت متوالی موفق به کسب برد شده بودند، در مسیر تکرار نتیجه هفته گذشته قرار بگیرند. البته با توجه به فرصت 80 دقیقه ای الاهلی برای جبران، رسیدن به این مهم کار سختی بود.

 

در ادامه بازی، ابراهیم مجید، بازیکن سی ساله الاهلی در دقیقه 34 گل خورده را برای تیمش جبران کرد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در حالی که بازی در نیمه دوم گلی در پی نداشت، مجید در دقیقه 90 گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه الخریطیات کرد تا ستاره این دیدار لقب بگیرد.

 

یاران ابراهیمی با کسب این برد که دومین برد متوالی شان بود، 32 امتیازی شده و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند. یاران منتظری نیز با قبول این شکست و تنها 9 امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماندند.

دیدگاه‌ها