کد خبر : 1746891 | 15 فروردين 1400 ساعت 09:44 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر آرسنال؛

کلوپ: لازم نیست شروع به رویا بافتن کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از نمایش شاگردانش در پیروزی 3-0 برابر آرسنال بسیار راضی و خشنود بود.

کلوپ: لازم نیست شروع به رویا بافتن کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از برد ارزشمند برابر آرسنال، یورگن کلوپ می گوید که لیورپول روی بازی های خودش تمرکز خواهد کرد چرا که در رقابت برای رسیدن به تاپ فور، قرمزها نمی توانند روی نتایجی که لستر و چلسی می گیرند، تاثیر بگذارند.

شنبه شب مشخص شد که لیورپول دیگر نخواهد توانست در این فصل برنده عنوان قهرمانی لیگ برتر شود چرا که دیگر نمی تواند به سیتی در صدر جدول برسد، اما آنها این ناکامی را با پیروزی 3-0 برابر توپچی ها به دست فراموشی سپردند. پس از این بازی قرمزها خود را به رده پنجم و دو امتیازی چلسی در رده چهارم جدول لیگ برتر رساندند.

یورگن کلوپ پس از پایان مسابقه گفت: "نتیجه خیلی خوبی است. در کل در دفاع تمام تیم آنطوری به نظر می رسید که باید باشد. روی هم رفته من به شدت از عملکرد تیم راضی ام. گرفتن سه امتیاز این بازی و نتیجه مهمترین چیز بود.

 

1587165

 

ترنت الکساندر آرنولد پس از پشت سر گذاشتن ناامیدی حاصل از دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس نمایشی عالی داشت و با ارسالی دقیق برای دیوگو ژوتا زمینه ساز به ثمر رسیدن گل نخست لیورپول برابر آرسنال بود.

کلوپ درباره آرنولد گفت: "ترنت الکساندر آرنولد کلاس خود را نشان داد. نمی خواهم که درباره ترنت شوخی کنم. این تصمیم گرت ساوت کیت است. او از انتخابی که کرد راضی است. ترنت آمادگی خوبی دارد و اگر کسی بگوید که او آماده نیست، آنوقت باید بگویم که اشتباه می کند."

 

1587164

 

با هشت بازی مانده به پایان فصل سرنوشت قرمزها دیگر در دستان خودشان نیست. اما آنها اکنون تنها دو امتیاز با چلسی در رده چهارم جدول فاصله دارند.

 

کلوپ افزود: "ما به چلسی یا وستهام و یا لستر نگاه نمی کنیم چرا که باید بازی های خودمان را ببریم. همچنین در موقعیتی که ما هستیم دیگر تیم ها هم باید ببازند چرا که ما دیگر مثلا با چلسی یا لستر بازی نمی کنیم.

ما به اندازه کافی بازی پیش رو داریم. یک برنامه سخت پیش روی ما است. لازم نیست شروع به رویا بافتن کنیم، باید همچنان به تلاش ادامه دهیم. این شروع خوبی بود و امشب از همه نظر همه چیز خیلی خوب بود."

دیدگاه‌ها