کد خبر : 1746893 | 15 فروردين 1400 ساعت 09:58 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

پس از شکست برابر لیورپول؛

آرتتا: ما کاملا مستحق باخت بودیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست توپچی ها برابر لیورپول در بازی شب گذشته در شوک است و از شاگردانش خواست تا از خود جرئت و جسارت نشان دهند.

آرتتا: ما کاملا مستحق باخت بودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در استادیوم امارات 3-0 برابر لیورپول شکست خورد و میکل آرتتا اصلا از نتیجه به دست آمده راضی نبود. میکل آرتتا پس از بازی گفت که شکست برابر قرمزها او را شوکه کرده است و از شاگردانش خواست تا جسارت به خرج داده و به این شکست عکس العمل مناسبی نشان دهند.

 

امیدهای آرسنال که آخرین تلاش های خود برای رسیدن به جایگاهی که آنها را به رقابت های اروپایی برساند، با شکست برابر لیورپول بیش از گذشته تیره و تار شد. در بازی شب گذشته لیورپول در تمام دقایق بازی و از همه نظر برتر از آرسنال ظاهر شد.

 

1587169

 

آرتتا گفت: "ما کاملا مستحق باختن در این بازی بودیم. آنها در همه مناطق از ما بهتر بودند و شایسته پیروزی با این اختلاف و یا حتی بیشتر بودند. من مسئولیت شیوه ای که ما امروز بازی کردیم را بر عهده می گیرم.

لازم نیست که هیچ توجیه یا بهانه ای را به کار بگیرم؛ اینکه بگویم پنج یا شش بازیکن‌مان را نداشتیم، استانداردها در این باشگاه خیلی بالاتر از این است و من باید بازیکنانم را وادار کنم تا در آن سطح بازی کنند.

این شکست همچنین شکست تاکتیکی هم بود. ما همه توپ ها را لو می دادیم و نمی توانستیم سه پاس پشت سر هم بدهیم. امروز پایه و اساس اصلی را در نمایش خود نداشتیم.

در حال حاضر شوکه شده ام. به خاطر تمریناتی که تیم داشت اصلا انتظار این شکست را نداشتم."

 

1587169

 

امید توپچی ها برای دست و پا کردن رده ای در بین تاپ فور که آنها را به چمپیونزلیگ برساند حالا دیگر تقریبا تمام شده است. البته آنها هنوز می توانند با پیروزی در لیگ اروپا خود را به این رقابت ها برسانند.

آرسنال در یک چهارم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه به مصاف اسلاویا پراگ خواهد رفت و آرتتا از بازیکنانش انتظار دارد که با درخشش در آن بازی به شکست برابر لیورپول عکس العمل نشان دهند.

 

آرتتا افزود: "این بازی برای ما یک چالش است و فرصتی را فراهم می کند. اگر جسارت و دل جرئت داشته باشید و نماینده باشگاهی مثل آرسنال باشید، باید در بازی بعدی برای جبران قد علم کرده و به پیروزی برسید."

آرتتا که در مصاحبه خود در کنار زمین چمن و پس از بازی به شدت ناراحت بود اضافه کرد: "می خواهیم از هواداران‌مان عذرخواهی کنیم. این اصلا حتی نزدیک به چیزی که ما می خواهیم نبود و باید بهتر از این کار کنیم."

دیدگاه‌ها