کد خبر : 1746897 | 15 فروردين 1400 ساعت 10:15 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

جلالی‌راد: سه بازی، سه کلین‌شیت؛

چالش گلزنی؛ به شماره 34 گل بزنید!

سنگربان جوان تیم فوتبال نساجی یکی از بهترین خریدهای بازار نقل و انتقالات زمستانی بوده و توانسته نمایش خوبی را از خود در درون دروازه نساجی نشان بدهد.

به گزارش "ورزش سه" سعید جلالی‌راد که پس از گذراندن یک نیم‌فصل پر فراز و نشیب تصمیم به جدایی قرضی از شهر خودرو گرفت و با نظر مجید جلالی به نساجی پیوست، حالا ستاره نخست ترکیب قائمشهری‌هاست و در موفقیت‌های این تیم نقش پررنگی را دارد؛ جلالی‌راد که در اولین تجربه پوشیدن پیراهن نساجی مقابل سایپا در جام حذفی به میدان رفت و توانست با کلین‌شیت خود و مهار ضربه پنالتی نساجی را به مرحله بعدی برساند، در دو مصاف گذشته شاگردان الهامی در لیگ هم موفق بوده است.

 

دروازه‌بان مشهدی نساجی ابتدا در لیگ بار دیگر مقابل سایپا در درون دروازه ایستاد که موفق شد کلین‌شیت کند و روز گذشته هم در جریان سومین متوالی پیروزی شاگردان ساکت الهامی، جلالی‌راد توانست در مصاف با نفت مسجدسلیمان دروازه خود را بسته نگه دارد تا چهارمین کلین‌شیت خود در لیگ و پنجمین کلین‌شیت در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران را به ثبت برساند.

 

1587176

 

او با این آمار حالا به عنوان یکی از بهترین نقل و انتقالات بازار زمستانی یاد می‌شود، چرا که در سه مسابقه توانسته طعم سه پیروزی را بچشد و هیچ گلی دریافت نکند و سه کلین‌شیت را هم به ثبت برساند؛ آماری درخشان و موفق که باید دید سرانجام چه زمانی رکورد بسته ماندن دروازه سعید جلالی‌راده شکسته خواهد شد. او هفته آینده باید از دروازه تیمش در مصاف با پرسپولیس حراست کند.

 

1587187

دیدگاه‌ها