کد خبر : 1746902 | 15 فروردين 1400 ساعت 10:29 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از آر پی چی تماشایی محمدی‌مهر؛

یاد شادی گل‌های توتی در اصفهان زنده شد (عکس)

مدافع راست استقلال پس از سوپرگل دیدنی خود به نفت آبادان روز گذشته چند شادی پس از گل متفاوت را در مقابل لنز دوربین عکاسان انجام داد.

یاد شادی گل‌های توتی در اصفهان زنده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" فرشاد محمدی‌مهر مدافع راست تیم فوتبال ذوب‌آهن که در حال گذراندن یکی از بهترین فصل‌های دوران فوتبالی خود است، روز گذشته به مانند مصاف با ماشین‌سازی از روی ضربه ایستگاهی با شلیکی تماشایی و البته مهار نشدنی توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند خانگی در راه فرار از منطقه خطر را به مجتبی حسینی و هواداران ذوب‌آهن هدیه کند.

 

محمدی‌مهر که در این فصل به جز دو سوپرگل، 4 بار هم برای همبازیان خود گلسازی کرده، پس از ضربه دیدنی خود به دروازه نفت آبادان که بسیاری از رسانه‌ها در تمجید از ضربات مهارنشدنی او، مدافع ذوبی‌ها را با روبرتو کارلوس مدافع افسانه‌ای تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید مقایسه کرده‌اند، در مقابل لنز دوربین عکاسان چند شادی پس از گل سریالی را انجام داد.

 

شاید مهم‌ترین و البته خاطره‌انگیزترین شادی پس از گل فرشاد محمدی‌مهر، شادی او به سبک فرانچسکو توتی کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و اسطوره باشگاه رم بود که محمدی‌مهر به سبک او پس از گلزنی دوان دوان به سوی عکاسان آمد و به سبک توتی شادمانی خود از گل سه امتیازی‌اش را به نمایش گذاشت و سپس همبازیان او برای شرکت در جشن شادی پس از گل حضور یافتند.

 

1587186

 

1587184

دیدگاه‌ها