کد خبر : 1746931 | 15 فروردين 1400 ساعت 11:49 | 289.7K بازدید | 54 دیدگاه

چهره درهم و افسوس جانشین دیاباته

عکس فوری آخرین یاغی فوتبال ایران با پیراهن آبی

آرمان رمضانی شب گذشته برای دقایقی کوتاه با لباس استقلال به میدان رفت ولی فرصت چندانی برای درخشش پیدا نکرد.

عکس فوری آخرین یاغی فوتبال ایران با پیراهن آبی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شبی که می توانست از توقف پرسپولیس نهایت استفاده را برده و اختلاف خود با صدر جدول را کمتر کند، راهی به درون چارچوب دروازه پیکان پیدا نکرد تا همچنان اختلاف سرخابی ها در عدد 4 باقی بماند و در صورت پیروزی سپاهان در بازی فردا، تفاوت امتیازی تیم مجیدی و صدر جدول به عدد 6 برسد.


در این دیدار برای نخستین بار و به صورت رسمی از آرمان رمضانی جدیدترین یاغی فوتبال ایران رونمایی شد. این بازیکن که در تابستان گذشته و پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سایپا به پرسپولیس پیوست، در مدت زمان حضورش در جمع شاگردان یحیی گل محمدی فرصت درخشش پیدا نکرد و بدون تأثیرگذاری روی گل های سرخپوشان، از این تیم جدا و در انتقالی کم سر و صدا و بی خبر، راهی استقلال شد.

 


استقلالی ها که در ابتدای فصل محمد نادری را نیز از پرسپولیس به خدمت گرفته بودند، با جذب آرمان رمضانی بر تن دو بازیکن سابق پرسپولیس، رخت آبی کردند و در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل پیکان نیز، رمضانی برای دقایقی کوتاه به جای شیخ دیاباته به زمین آمد ولی فرصتی برای درخشش به دست نیاورد.

 

1587261

این نخستین رونمایی از دیگر بازیکن پرسپولیسی استقلال در این فصل بود. آبی پوشان پیش از این و در سال 85 نیز و در یک فصل، دو بازیکن را مستقیما از پرسپولیس به خدمت گرفتند. علی انصاریان و علی علیزاده که اتفاقا پست این دو نیز مدافع و مهاجم بود. اتفاقی که امسال نیز رخ داد و آبی پوشان یک مدافع به نام محمد نادری و یک مهاجم به نام آرمان رمضانی را از جمع سرخ های پایتخت به خدمت گرفتند. نادری در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشت. آرمان چه خواهد کرد؟

 


رمضانی با انگیزه های فوق العاده بالا راهی استقلال شده تا علاوه بر اثبات شایستگی هایش، به نوعی به یحیی گل محمدی نیز ثابت کند که او می توانسته در جمع پرسپولیسی ها نیز توانایی هایش را به نمایش بگذارد ولی در اولین گام تنها 7 دقیقه زمان برای خودنمایی به دست آورد که با توجه به دفاع اتوبوسی و چند لایه پیکان، او فرصت عرض اندام پیدا نکرد.

 

آرمان رمضانی یکی از سخت ترین انتخاب های زندگی اش را انجام داده است. هر گونه ناکامی در استقلال ممکن است روی آینده ورزشی اش تأثیرگذار باشد. پس این بازیکن برای اثبات خودش، بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارد. روحیه بالای او برای شکستن طلسم گل نزدن هایش در بازی دیشب نیز مشهود بود. آرمان می تواند در بازی های بعدی با در اختیار داشتن فرصت بیشتر، نشان دهد که مهاجم خوبی است که مورد ستایش علی دایی قرار گرفته است.


رمضانی که قد و قامت بلندی دارد، می تواند جایگزین خوبی برای شیخ دیاباته ای باشد که این روزها هیچ نشانه ای از آن دیاباته فصل گذشته ندارد که عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کرد. درحالیکه دیاباته در همان نیمه نخست نیز نشان داد از آمادگی به دور است و شاید اگر مجیدی او را زودتر از زمین بازی بیرون می کشید، رمضانی فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش به دست می آورد.


به هر حال آرمان رمضانی در یکی از غافلگیرکننده ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران، به یکباره از پرسپولیس راهی استقلال شد و باید دید این بازیکن چه زمانی می تواند طلسم گل نزدن هایش را بالاخره در لیگ برتر بشکند.

 

انتقال از پرسپولیس به استقلال و یا بالعکس، به حدی بار روانی دارد که بازیکنان تا مدتی نمی توانند بازی خودشان را ارائه دهند. شانس بزرگ آرمان، عدم حضور تماشاگران در استادیوم هاست که از استرس و هیجان اینکه او باید خودش را خیلی زود اثبات کند، کاسته است. در تاریخ جابجایی های میان دو باشگاه فوتبال ایران، موارد کمیابی یافت می شود که بازیکن در تیم جدیدش، خوش درخشیده باشد. آیا رمضانی می تواند یکی از آن موارد نادر باشد؟

 

 

دیدگاه‌ها