کد خبر : 1746954 | 15 فروردين 1400 ساعت 12:46 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

گلزن وست بروم قربانی آزار نژادی؛

در مقابله با نژادپرستی وست‌بروم دست به دامن پلیس شد

پس از دو گل کالوم رابینسون در پیروزی 5-2 وست بروم برابر چلسی، ستاره وست بروم در اینستاگرام مورد حملات وحشتناک نژادپرستانه قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش کالوم رابینسون در پیروزی 5-2 وست بروم برابر چلسی، این بازیکن در شبکه های اجتماعی آماج حملات نژادپرستانه قرار گرفت. باشگاه وست بروم تایید کرده است که این موضوع را به پلیس گزارش کرده است.

رابینسون اسکرین شاتی از از پیام های توهین آمیزی که پس از درخشش برابر چلسی در استمفورد بریج دریافت کرده بود، در اینستاگرام منتشر کرد. ستاره 26 ساله وست بروم در این بازی 2 گل برای تیمش به ثمر رساند. وست بروم با وجودی که در خطر سقوط به دسته پایین تر است توانست تیم رده چهارمی چلسی را با نتیجه باورنکردنی 5-2 شکست دهد.

 

1587299

 

در بیانیه وست بروم آمده است: "وست برومویچ با پلیس وست میدلندز تماس گرفته است تا پس از پیروزی 5-2 برابر چلسی در روز شنبه، پست های نژادپرستانه ای که در شبکه های اجتماعی درباره کالوم رابینسون منتشر شده را گزارش دهد.

این پست های حقیر و نفرت انگیز اینستاگرامی درباره ستاره ملی پوش جمهوری ایرلند پس از اینکه در نمایش به یادماندنی این تیم برابر چلسی در استمفورد بریچ دو بار گل زد، منتشر شده اند.

این باشگاه از مشاهده این پیام ها مبهوت و حیرت زده است و هر گونه کمک و پشتیبانی که کالوم ممکن است در واکنش به این حادثه احتیاج داشته باشد را در اختیار او قرار خواهد داد.

وست بروم همچنان به مقابله با انواع تبعیض ادامه خواهد داد و در راه اعمال سخت ترین مجازات های قانونی موجود به مقامات کمک خواهد کرد.

بسیار ناراحت کننده است که به ثمر رساندن دو گل در یک مسابقه فوتبال می تواند واکنشی از این دست را برانگیزد. جایی برای نژادپرستی وجود ندارد. با آن مبارزه کنید، آن را گزارش دهید، این وضع را تغییر دهید. "

 

1587298

 

رابینسون آخرین قربانی از صف طویل فوتبالیست هایی است که در فضای مجازی مورد آزار و اذیت نژادی قرار گرفته اند. ستاره هایی چون مارکوس راشفورد، ریس جیمز و همچنین هم تیمی رابینسون در وست بروم رومین ساویرز از دیگر قربانیان این حملات بوده اند.

 

دیدگاه‌ها