کد خبر : 1746966 | 15 فروردين 1400 ساعت 13:34 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

با نمایش درخشان برابر آرسنال؛

بازگشت الکساندر آرنولد به اوج؛ ساوت‌گیت می‌بینی؟

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، نمایشی خیره کننده در پیروزی 3-0 قرمزها برابر آرسنال داشت و نشان داد که دوباره به اوج بازگشته است.

بازگشت الکساندر آرنولد به اوج؛ ساوت‌گیت می‌بینی؟

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد پس از اینکه از لیست تیم ملی انگلیس برای شرکت در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 کنار گذاشته شد، دو هفته بسیار سخت را سپری کرد. او همچنین پس از افت وحشتناک لیورپول در نیم فصل، در به دست آوردن آمادگی و فرم خوب خود نیز با مشکلاتی مواجه شده بود و با چندین مصدومیت نیز در این مدت رو به رو شد.

 

1587324

 

هر چند علیرغم تمام این مشکلات، الکساندر آرنولد در بازی شب گذشته برابر آرسنال توانست نمایشی دیدنی و بی نقص ارائه دهد. او سمت راست زمین را به تمامی در اختیار خود گرفته بود و پاس گل اول دیوگو ژوتا را نیز روی ارسالی دیدنی در اختیار این بازیکن گذاشت.

ستاره لیورپول پس از دعوت نشدن از سوی گرت ساوت گیت به تیم ملی انگلیس به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرد، دو هفته تمام را در زمین تمرین لیورپول گذراند و در نهایت توانست آنچه را که همه از او انتظار داشتند در زمین به نمایش بگذارد.

 

1587325

بیشترین ارسال در جریان بازی (6)

بیشترین خلق موقعیت (4)

بیشترین قطع توپ (3)

گرت ساوت‌گیت داری می بینی؟

 

اما در بازی برابر آرسنال الکساندر آرنولد تنها یک لحظه درخشان نداشت؛ او همواره خود را در موقعیت گرفتن توپ قرار می داد و در طراحی حملات لیورپول نقش پررنگی داشت. این محصول آکادمی لیورپول در دفاع نیز خوب ظاهر شد چندین پاس بین مهاجمان آرسنال را قطع کرد و سه بار شانس گلزنی را از آنها گرفت تا این آمار در کنار موقعیت هایی که برای گلزنی خلق کرده، عملکرد بی نظیر او در این بازی را بیش از پیش اثبات کند.

 

1587322

ساوت‌گیت داره اینو می‌بینه.

 

الکساندر آرنولد در کنار دیوگو ژوتا که دو گل از سه گل قرمزها در این بازی را به ثمر رساند، بهترین بازیکن زمین در میان شاگردان یورگن کلوپ بود.

 

1587328

این همان معنایی است که برای ترنت الکساندر آرنولد داشت.

 

کلوپ پس از این مسابقه از اظهار نظر درباره خط خوردن الکساندر آرنولد از تیم ملی انگلیس با نظر ساوت گیت، خودداری کرد، اما پیش از مسابقه گفته درک نمی کند که چطور بازیکنی که عموما به عنوان بهترین بازیکن جهان در پست خودش نام برده می شود، به فهرست تیم ملی راه نمی یابد.

 

1587323

 

کلوپ گفت: "اگر ترنت الکساندر آرنولد در تیم ملی انگلیس نیست، پس انگلیس واقعا باید تیم محشری داشته باشد. من سورپرایز شدم که او دعوت نشد. البته من به تصمیم ساوت گیت احترام می گذارم. اما این تصمیم را نمی فهمم. من خودم هم سرمربی هستم؛ هر روز و هر هفته درباره ترکیب تیم و انتخاب بازیکنان تصمیم هایی می گیرم...

من به تصمیمات گرت ساوت گیت احترام می گذارم اما درکشان نمی کنم چرا که حقیقت این است که ترنت الکساندر آرنولد، حداقل در دو فصل گذشته، بهترین مدافع راست در جهان فوتبال بوده است و آن هم با وجود سن بسیار کمش."

باید گفت که نمایش محشر الکساندر آرنولد در استادیوم امارات نیز این ادعای کلوپ را تایید کرد.

دیدگاه‌ها