کد خبر : 1746979 | 15 فروردين 1400 ساعت 15:15 | 55.6K بازدید | 3 دیدگاه

ژرمی متئو:

نمی خواستم به بارسا بروم؛ مجبور شدم

مدافع چپ فرانسوی سابق بارسا پرده از اتفاقی عجیب در سال 2014 برداشت.

نمی خواستم به بارسا بروم؛ مجبور شدم

به گزارش "ورزش سه"، ژرمی متئو سال 2014 با رقم 20 میلیون یورو از والنسیا به بارسا پیوست. انتقال این مدافع که در آن مقطع 30 ساله بود، انتقاداتی را متوجه مدیران بارسا کرد. در نهایت او با کم لطفی و بی مهری مسئولان بارسلونا قراردادش را با این تیم فسخ کرد

متئو تابستان 2017 به اسپورتینگ پیوست و در سه فصل گذشته بازیکن ثابت این تیم بود ولی در جریان تمرینات این باشگاه به شدت از ناحیه زانو مصدوم شد و کمی بعد خبر از خداحافظی اش با فوتبال داد.

 

 

1575595

 

 

متئو در مصاحبه با نشریه اکیپ فاش ساخت که سال 2014 تمایلی برای پیوستن به بارسلونا نداشت و به نوعی مجبور به پذیرش قرارداد باشگاه کاتالان شد.

او در این رابطه گفت:« دوست نداشتم به بارسلونا بروم. وقتی پیشنهاد بارسا رسید، کاپیتان والنسیا بودم و از زندگی و فوتبال در این شهر لذت می بردم. از خود سوال کردم می خواهی به بارسا بروی تا نیمکت این تیم را تمیز کنی؟»

 

 

1505769

 

 

متئو ادامه داد:« تصمیم گرفتم با یک حربه در والنسیا ماندنی شوم. یک قرارداد تقلبی نوشتم و به مدیر ورزشی والنسیا نشان دادم و گفتم این پیشنهاد بارسلوناست. در قرارداد تقلبی دستمزدم بین چیزی بود که از والنسیا دریافت می کردم و چیزی که بارسا پیشنهاد داده بود. به روفته(مدیر ورزشی وقت والنسیا) گفتم اگر این دستمزد را بدهید، می مانم. او پاسخ داد که مشکلی از نظر من نیست و با رئیس مطرح خواهم کرد اما در میان تعجب، رئیس باشگاه حاضر نشد پیشنهادم را قبول کند. همان جا متوجه شدم باشگاه روی من حساب نمی کند و تصمیم گرفتم به بارسلونا ملحق شوم.»

 

 

دیدگاه‌ها