کد خبر : 1747011 | 15 فروردين 1400 ساعت 17:45 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

جدیدترین بروز رسانی درباره مصدومیت لواندوفسکی

به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی طی روزهای آینده تمرینات سبک خود را آغاز خواهد کرد.

جدیدترین بروز رسانی درباره مصدومیت لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در جریان برتری 3-0 لهستان برابر آندورا بود که دچار مصدومیت شد. او زننده یکی از گل های تیمش بود ولی در نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد و بلافاصله به آلمان بازگشت.

 

 

1587384

 

 

لواندوفسکی خود را به تیم پزشکی باشگاه بایرن مونیخ معرفی کرد تا تست های دقیق تری روی او انجام شود و در نهایت مشخص شد که مصدومیت این ستاره لهستانی شدیدتر از تصورات است و تا 4 هفته نمی تواند بایرن را همراهی کند.

 

بر اساس تخمین به عمل آمده از میزان دوری روبرت لواندوفسکی از میادین، به نظر می‌رسد که او به طور قطع دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن ژرمن را از دست خواهد داد.

 

 

1583963

 

 

با این حال طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با احتمال تسریع در ریکاوری ستاره لهستانی و نهایتاً رسیدن او به دیدار برگشت مقابل پاری‌سن ژرمن مطرح شد؛ اتفاقی که البته بسیار دور از انتظار به نظر می رسد. در همین راستا اسپورت وان مدعی شده که لواندوفسکی بعد از یک هفته کامل استراحت طی روزهای آینده تمرینات سبک خود را آغاز خواهد کرد. با این حال بایرن مونیخ تمام ملاحظات لازم را در مورد آسیب دیدگی او در نظر خواهد گرفت و در مقطع کنونی می توان گفت که احتمال حضور او در دیدار برگشت مقابل PSG تقریباً غیر ممکن است.

دیدگاه‌ها