کد خبر : 1747020 | 15 فروردين 1400 ساعت 18:27 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پوچتینو به شکست ناامید کننده PSG برابر لیل

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن‌ژرمن، می‌گوید حق این تیم در دیدار دیشب برابر لیل حداقل کسب یک امتیاز بوده است.

واکنش پوچتینو به شکست ناامید کننده PSG برابر لیل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته حساس‌ترین بازی این هفته لیگ فرانسه بین دو تیم پاری سن ژرمن و لیل برگزار شد؛ تقابل تیم‌های بالانشین جدول که نهایتاً این مسابقه پرهیجان و البته جنجالی با پیروزی یک گله تیم مهمان خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد لیل در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ یک فرانسه با سه امتیاز بیشتر نسبت به PSG در صدر جدول قرار گیرد.

 

 

1587389

 

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، بعد از شکست ناامید کننده این تیم مقابل لیل گفت: " ما پیش از این بازی نیز می دانستیم که کار تا پایان مسابقات دشوار خواهد بود. البته باید ادامه دهیم و به همه مسابقات فکر کنیم. آنها موقعیت های کمتری نسبت به ما ایجاد کردند اما در مقابل دروازه با تجربه تر بودند. فکر می‌کنم که حداقل شایسته کسب یک امتیاز و یا حتی پیروزی در این مسابقه بودیم. در پایان شکست خورده و البته از نتیجه بسیار ناامید هستیم."

 

پوچتینو در ادامه گفت: " ما به اندازه کافی موقعیت خلق نکردیم. البته که فرصت های بیشتری داشتیم اما به قدر کافی موقعیت ایجاد نکردیم و شاید در یک سوم پایانی فاقد عطش لازم بودیم. ما گمان می‌کردیم که با تسلط بر روی بازی به پیروزی خواهیم رسید اما در پایان زمان برای مان به اتمام رسید و شکست خوردیم."

 

 

1587387

دیدگاه‌ها