کد خبر : 1747030 | 15 فروردين 1400 ساعت 19:22 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

حمله تند فرانسوی ها به پوچتینو! (عکس)

شکست پاری سن ژرمن برابر لیل باعث افزایش انتقادات به عملکرد مائوریسیو پوچتینو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب پاری سن ژرمن در دیداری حساس و تعیین کننده با یک گل برابر لیل، رقیب مستقیم خود در مسیر فتح لیگ یک فرانسه مغلوب شده و با سه امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رده دوم جدول قرار گرفت. نیمار و کیلیان امباپه موقعیت های زیادی را در این دیدار از دست دادند و در نهایت لیل با تک گل جاناتان دیوید در این مسابقه به برتری دست یافت.

 

اما این شکست باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد سرمربی جوان پاریس شده است. نشریه اکیپ با تیتر "انفجار بزرگ"، در گزارشی انتقادآمیز مدعی شد مائوریسیو پوچتینو تلاش می کند سبکی شبیه به مارچلو بیلسا، اسطوره خود در دنیای مربیگری را در پاری سن ژرمن پیاده کند که البته در این راه موفق هم نبوده است. طبق ادعای این نشریه اگرچه شباهت هایی هم در سبک بازی پاری سن ژرمن دیده می شود، اما تیم از توانایی لازم برای ایجاد تحرک، سرعت و انرژی بالا در زمین برخوردار نیست.

 

بیلسا کسی بود که مائوریسیو پوچتینو را کشف کرده و او را در مسیر پوشیدن لباس تیم ملی آرژانتین و تبدیل شدن به یک بازیکن بین المللی قرار داد. این در حالیست که پاری سن ژرمن اخیرا با ارائه نمایشی درخشان خصوصا در دیدار رفت بارسلونا را مغلوب کرد و حالا این هفته باید در مسابقه ای دشوار در لیگ قهرمانان برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرن مونیخ صف آرایی کند و حذف احتمالی از این تورنمنت شرایط را برای پوچتینو از این هم دشوارتر خواهد کرد.

 

1587404

دیدگاه‌ها