کد خبر : 1747045 | 15 فروردين 1400 ساعت 20:20 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: این مشکل به خودم مربوط است!

ژوزه مورینیو معتقد است تاتنهام در برخی دقایق دچار بی نظمی و عدم ثبات می شود.

مورینیو: این مشکل به خودم مربوط است!

به گزارش "ورزش سه"، کابوس دریافت گل در دقایق پایانی در این فصل یک بار دیگر گریبان تاتنهام را گرفت تا این تیم برتری مقابل نیوکاسل را با تساوی در دقیقه 85 عوض کند. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام که چندان از عملکرد تیمش راضی نبود، با روی خوش پاسخ خبرنگاران را نداد و مدعی شد این موضوع به خودش مربوط است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما در طول مسابقه و قبل از دریافت گل دوم فرصت هایی برای تمام کردن کار حریف و زدن گل سوم داشتیم، اما در ادامه شما شاهد بی نظمی و عدم ثبات در تیم بودید. برای من به عنوان سرمربی، تجزیه و تحلیل بازی در کنار شما بسیار دشوار است.

 

1583585

 

خودمان چنین شرایطی را برای خودمان ایجاد می کنیم و شما برای تجزیه و تحلیل گل های دریافتی تاتنهام نیازی به حضور من ندارید. موضوع دریافت گل در دقایق پایانی نیز مربوط به خودم است و به شما نمی گویم.

 

نمی توانستم از توبی آلدروایرد و سرژ اوریه استفاده کنم، زیرا آنها دیروز تازه به تمرینات تاتنهام اضافه شده بودند. نمی خواهیم بگویم بی نظمی صورت گرفت و شرایط فعلا همین است. بازیکنی که چهارشنبه و بعد از حضور در مسابقات ملی به لندن سفر کرد، ابتدا آزمایش داده و می توانستند بلافاصله پنجشنبه، جمعه و شنبه در تمرینات حاضر باشند.

 

اما اوریه و آلدروایرد چنین شرایطی نداشتند. البته شرایط این دو بازیکن مناسب بود، اما آنها آزمایشات خود را به موقع انجام ندادند تا روز پنجشنبه در تمرین باشند و به همین دلیل امکان استفاده از آنها در لیست تاتنهام وجود نداشت."

دیدگاه‌ها