کد خبر : 1747079 | 16 فروردين 1400 ساعت 00:58 | 38.4K بازدید | 3 دیدگاه

منچستریونایتد 2-1 برایتون: بازگشت به کمک VAR

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 برایتون را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه دوم جدول را تثبیت کند.

منچستریونایتد 2-1 برایتون: بازگشت به کمک VAR

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این برایتون بود که با گل دنی ولبک پیش افتاد اما گل های مارکوس راشفورد و میسون گرین‌وود در نیمه دوم، سه امتیاز بازی را نصیب شیاطین سرخ کرد. 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 8، میسون گرین‌وود گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

در ادامه این بازیکنان برایتون بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 13 به گل رسیدند. روی اشتباه پل پوگبا، تیم میهمان صاحب توپ شد و ارسال موپای از سمت راست را ولبک با ضربه سر زد که دین هندرسون ضربه اول را برگشت داد اما توپ برگشت به خود ولبک رسید و او این بار کار را تمام کرد.

 

1587469

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما چیزی نمانده بود که برایتون در دقیقه 19 به گل دوم برسد اما ضربه سر لوئیس دانک روی یک ضربه آزاد را دین هندرسون با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد.

در ادامه این بازیکنان یونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در ثانیه های پایانی نیمه اول، چیزی نمانده بود که برایتون به گل دوم برسد اما حضور به موقع راشفورد، مانع گلزنی مودر شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.  

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، راشفورد با یک شوت از راه دور، شانس خود برای باز کردن دروازه حریف را امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که دروازه بان برایتون حضور داشت.

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 60، روی پاس پوگبا، این برونو فرناندز بود که صاحب موقعیت شد اما عکس العمل به موقع سانچز، باز هم دروازه برایتون را بسته نگه داشت.

اما سرانجام در دقیقه 62، راشفورد توانست قفل دروازه حریف را باز کند. روی حرکت خوب برونو فرناندز و پاس او، راشفورد با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1587471

 

یونایتدها می توانستند سه دقیقه بعد به گل دوم برسند اما ضربه گرین‌وود روی ارسال ون بیساکا، از کنار دروازه برایتون به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70، روی پاس خوب موپای، ولبک صاحب موقعیت شد اما تحت فشار مگوایر نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند ولی داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

 

 

1587473

 

در ادامه یونایتدها حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 83 به گل دوم رسیدند. ضربه والی پوگبا روی ارسال برونو فرناندز چندان جالب نبود اما مقابل دروازه به گرین وود رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1587468

 

در دقایق پایانی این بازیکنان برایتون بودند که تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.

دیدگاه‌ها