کد خبر : 1747082 | 16 فروردين 1400 ساعت 02:05 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف شارلروا با قلی‌زاده و رضایی

شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل رویال ماسکرون به تساوی رسید.

توقف شارلروا با قلی‌زاده و رضایی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده را در ترکیب و کاوه رضایی را برای دومین مسابقه متوالی در جمع نفرات ابتدایی بازی نداشت، از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه شب در استاد دو پایس مقابل تیم رده هفدهمی رویال ماسکرون قرار گرفت.

 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، نونو دا کوستا در دقیقه ۸۵ برای رویال ماسکرون قعرنشین گلزنی کرد، اما شارلروا خیلی زود و سه دقیقه بعد توسط ممدو فال کار را به تساوی کشید تا از شکست نجات پیدا کند.

 

یاران قلی‌زاده و رضایی که مالکیت توپ و حملات بیشتری نسبت به حریف خود داشتند، در نهایت نتوانستند در بازی خانگی مقابل رویال ماسکرون به برتری برسند و با تساوی یک بر یک به کارشان پایان دادند.

 

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا

 

شارلروا پس از پنج هفته ناکامی در کسب پیروزی در ژوپیر لیگ بلژیک که با یک شکست و چهار تساوی برای آنها همراه بود، برابر ماسکرون نیز متوقف شد تا ۴۲ امتیازی شود و به رده یازدهم جدول صعود کند.

 

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا برخلاف مسابقه تدارکاتی اخیر تیم ملی برابر سوریه که دو پاس گل داده بود، در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل رویال ماسکرون نتوانست آمار ۶ پاس گل خود در این فصل را بهتر کند.

 

کاوه رضایی نیز که در این فصل ۷ گل به ثمر رسانده و در مسابقه هفته قبل بخاطر ابتلا به کرونا حضور نداشت، در دیدار با ماسکرون از دقیقه ۸۳ وارد زمین شد که در این مدت زمان کم نتوانست خودی نشان دهد.

 

دیدگاه‌ها