کد خبر : 1747107 | 16 فروردين 1400 ساعت 10:29 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

ورزشگاهی که دیگر برای حریفان امن نیست؛

هت‌تریک پیروزی، فولادشهر جهنم رقبای گاندوها

شاگردان مجتبی حسینی برای سومین دیدار متوالی توانستند در خانه جشن پیروزی به پا کنند تا در آستانه فاصله گرفتن از منطقه خطر باشند.

هت‌تریک پیروزی، فولادشهر جهنم رقبای گاندوها

به گزارش "ورزش سه" شوک تغییر کادرفنی در ذوب‌آهن پاسخی مثبت داشته و آن‌ها در نیم فصل دوم توانسته‌اند رویه‌ای موفق را در پیش بگیرند و در پنج مسابقه، سه برد (دو بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) به دست آورند تا ذوب‌آهن که در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ بیستم جای گرفته با جبران مافات امتیازات از دست رفته، در آستانه جدایی از منطقه خطر جدول قرار گیرد؛ جالب آن‌که هر سه پیروزی ذوبی‌ها با مجتبی حسینی در ورزشگاه فولادشهر بوده است.

 

جایی که آن‌ها ماشین‌سازی و صنعت نفت را در لیگ برتر شکست دادند و پدیده را هم در جام حذفی از پیش‌روی برداشته‌اند؛ جالب آن‌که پیش از حضور مجتبی حسینی ذوب‌آهن در 8 دیدار خانگی مقابل رقبا صف‌آرایی کرده بود که ماحصل آن 5 تساوی و 3 شکست بود و حالا گاندوها با حضور حسینی توانسته‌اند هم طلسم نبردن‌ها در دیدارهای خانگی را بشکنند و هم این‌که روزهای موفقی را در ورزشگاه فولادشهر با کسب سه پیروزی متوالی سپری کنند.

 

شاگردان مجتبی حسینی هفته آینده باید در مشهد به مصاف پدیده بروند، تیمی که روز گذشته توانست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم را در مشهد متوقف کند.

دیدگاه‌ها