کد خبر : 1747108 | 16 فروردين 1400 ساعت 10:30 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

روزگار خوش فرمانده در جمع قائمشهری‌ها(عکس)

هافبک دفاعی باتجربه تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیوستن به جمع قائمشهری‌ها توانسته نمایش‌های خوبی را در ترکیب نساجی از خود نشان بدهد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از نقل و انتقالات انجام شده در بازار زمستانی، جدایی اکبر صادقی کاپیتان باتجربه تیم فوتبال پدیده به مقصد نساجی بود؛ بازیکنی که روزهای آغازین 36 سالگی خود را می‌گذراند اما نشان داده که به لحاظ فوتبالی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و از زمان حضور در میانه میدان برای نساجی توانسته بازی‌های خوبی را انجام دهد و در خط هافبک قائمشهری‌ها نظم و انضباط خوبی را حکم‌فرما کند.

 

صادقی که در جدال دو روز پیش مقابل نفت مسجدسلیمان، پنجمین تجربه بازی خود برای نساجی را به دست آورد، علی‌رغم آن‌که بازوبند کاپیتانی را به بازو نمی‌بندد و این مسئولیت حامد شیری مدافع باتجربه نساجی است، اما به خوبی در نقش رهبر میانه میدان توانسته ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کند و در جریان بازی نیز از تجربه بالای خود در اختیار همبازیانش قرار دهد.

 

از زمان حضور اکبر صادقی در ترکیب نساجی، در پنج مسابقه آن‌ها 3 پیروزی، دو تساوی و یک شکست را در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کرده‌اند که آمار موفق و قابل‌قبولی  به شمار می‌رود.

 

1587520

دیدگاه‌ها