کد خبر : 1747128 | 16 فروردين 1400 ساعت 11:42 | 18.6K بازدید | 3 دیدگاه

چرا غفوری در دفاع راست به میدان رفت؟

کاپیتان استقلال مقابل پیکان سرماخورده بود!

کاپیتان استقلال با وجود سرماخوردگی مقابل پیکان به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تغییرات ایجاد شده در ترکیب استقلال مقابل پیکان نیمکت نشینی سید احمد موسوی و بازی کردن وریا غفوری در پست دفاع راست بود. در بازی های گذشته معمولا موسوی دفاع راست استقلال بود و غفوری در خط هافبک به میدان می رفت. در مسابقه گذشته اما کادرفنی استقلال تصمیم به حضور غفوری در پست دفاع راست گرفت و البته در نیمه دوم موسوی را به دفاع راست برد.


این تغییر در شرایطی اتفاق افتاد که استقلال قبل از بازی با پیکان با بحران کرونا مواجه بود و چند نفر از بازیکنانش را آماده در اختیار نداشت. حالا اما خبر می رسد که وریا غفوری هم با سرماخوردگی مقابل پیکان به میدان رفته است.


کاپیتان آبی ها قبل از مسابقه با پیکان حال جسمانی مناسبی نداشته و به همین خاطر حتی گفته می شود تست کرونا نیز داده که این تست منفی شده است. با این حال غفوری سرماخوردگی داشته و به همین خاطر با آمادگی صد درصدی مقابل پیکان حاضر نشده است.

 


در این باره حتی گفته می شود که کادرفنی استقلال نیز با توجه به نیاز به حضور غفوری در ترکیب او را در پست دفاع راست به میدان فرستاده تا کمتر به این بازیکن فشار بیاید. در نهایت غفوری در دقیقه 82 نیز از زمین بازی بیرون رفت. 


به عبارت بهتر در روزی که استقلال تعدادی از نفراتش را به خاطر مسائل مختلف در اختیار نداشت، بیماری غفوری نیز مزید بر علت بود تا کاپیتان آبی ها نیز با کیفیت همیشگی اش به زمین نرود.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها