کد خبر : 1747146 | 16 فروردين 1400 ساعت 12:33 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نیمه دوم طوفانی یونایتد؛

گرین‌وود: صحبت‌های اوله و هری موتور ما را روشن کرد

میسون گرین‌وود، زننده گل پیروزی منچستریونایتد برابر برایتون، درباره صحبت های اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، در بین دونیمه که زمینه ساز بازگشت این تیم شد، صحبت کرده است.

گرین‌وود: صحبت‌های اوله و هری موتور ما را روشن کرد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر برایتون باز هم این شیاطین سرخ بودند که ابتدا دروازه خود را باز شده دیدند. هر چند پس از یک نیمه اول نه چندان مطلوب، با یک نیمه دوم طوفانی و روی گل های مارکوس راشفورد و میسون گرین‌وود شاگردان اوله گنار سولسشر در نهایت به یک پیروزی ارزشمند خانگی درست یافتند.

 

1587580

 

سولسشر و هری مگوایر، کاپیتان یونایتد، هر دو در بین دو نیمه و در رختکن این تیم صحبت های آتشینی ایراد کردند و نمایش ضعیف نیمه اول تیم را زیر سوال بردند. یونایتد که کاملا نیاز داشت به خودش بیاید نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و توانست با دو گل نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد.

میسون گرین‌وود در این باره گفت: "اوله در بین دو نیمه حرف هایش را زد و هری هم به عنوان کاپیتان صحبت کرد. شب سختی بود. وقتی آنها گل اول را زدند می دانستیم که باید عکس العمل نشان دهیم و نمایش بهتری ارائه کنیم. همه در نیمه دوم عالی بودند.

 

1587578

 

فکر نمی کنم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما می دانستیم که باید موتورمان را روشن کنیم و تمرکز داشته باشم.

ما باید از همان لحظه ای که پا به زمین گذاشتیم اینطوری بازی می کردیم اما به هر حال سه امتیاز خوب گرفتیم. بازیکنان زیادی به دنبال توپ بودند و ما باید آن جرقه خلاقیت را رو می کردیم."

گرین‌وود، بر خلاف نخستین فصل درخشانش در اولدترافورد، در این فصل با مشکلاتی در گلزنی رو به رو بوده است. گل پیروزی ستاره نوجوان منچستریونایتد در دیدار با برایتون دومین گل او در لیگ برتر در این فصل بود، اما با یان وجود او خوشحال است که تلاشش در تمرینات بالاخره جواب داده است.

 

1587577

 

گرین‌وود افزود: "این باعث اوج گرفتن اعتماد به نفسم می شود. من زیاد در لیگ برتر گل نزده ام. امشب با ضربه سر گل زدم که چیزی بود که مدت ها است در تمرینات و در پشت صحنه دارم روی آن کار می کنم."

دیدگاه‌ها