کد خبر : 1747156 | 16 فروردين 1400 ساعت 13:25 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

با پیروزی برابر برایتون؛

جر و بحث فرناندز و سولسشر ختم به خیر شد

منچستریونایتد در نیمه اول دیدار برابر برایتون حسابی به دردسر افتاده بود و تنش در شیاطین سرخ به قدری بالا رفت که منجر به درگیری کلامی برونو فرناندز و اوله گنار سولسشر شد.

جر و بحث فرناندز و سولسشر ختم به خیر شد

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز و اوله گنار سولسشر در دیدار برابر برایتون ناگهان خود را در میانه جدال لفظی آتشینی یافتند! شیاطین سرخ توانستند شکست 1-0 در نیمه اول را با گل های مارکوس راشفورد و میسون گرین‌وود در نیمه دوم با پیروزی 2-1 عوض کنند.

یونایتد در نیمه اول بازی اما بسیار دور از انتظار ظاهر شد و به نظر می رسید که تعطیلات بازی های ملی، تاثیر خود را روی بازیکنان این تیم گذاشته باشد و در بین بازیکنان یونایتد هیچکس به اندازه برونو فرناندز از نمایش این تیم ناراضی نبود. فرناندز همچنان که در زمین حضور داشت با فریاد نظر خود را درباره شیوه بازی تیم به اطلاع سرمربی‌ خود رساند.

 

1587587

 

میرر گزارش کرده در حالی که کمی مانده به پایان نیمه اول سولسشر مشغول صحبت با لوک شاو در کنار زمین بود، فرناندز به سوی سرمربی خود فریاد زده که ایده هایت یک پول سیاه هم نمی ارزد.

شماره 18 منچستریونایتد برای شور و حرارت زیاد و اشتیاق بی حد و مرزش به پیروزی شناخته می شود و از زمان پیوستن به شیاطین سرخ توانسته سطح بالای خود را به خوبی نمایش دهد.

ستاره 26 ساله پرتغالی که پاس گل اول یونایتد را به راشفورد داد، اما پس از برد آرام شده بود و راضی به نظر می رسید. فرناندز با تمجید از روحیه جنگندگی هم تیمی هایش گفت که این پیروزی چیزهای زیادی را ثابت می کند.

 

1587590

 

برونو فرناندز گفت: "این چیزهای بسیاری را ثابت می‌کند. وقتی گل نمی خوریم و مجبور به بازگشت نیستیم هم روحیه و عزم راسخی داریم اما باید این روحیه را داشته باشیم که گل نخوریم. اگر گل نخوری به برد نزدیک تر هستی، ما این را می دانیم و باید کارمان را انجام دهیم و به عنوان یک تیم دفاع کنیم و گل بزنیم، این مهمترین چیز است."

فرناندز درباره ناتوانی یونایتد در کلین شیت کردن نیز صحبت کرد و افزود: "خوب نیست چون ما می خواستیم کلین شیت کنیم که می دانیم خیلی برای ما مهم است.

برای من به شخصه و برای تیم و همه بچه ها مهم است که گل خوردیم، اما از همه مهمتر این است که ما بازی را بردیم."

 

دیدگاه‌ها