کد خبر : 1747218 | 16 فروردين 1400 ساعت 18:05 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

با شکست سه گله ماشین‌سازی؛

آرامش و لبخند به صورت ژنرال بازگشت (عکس)

پس از سه هفته ناکامی در لیگ برتر شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند در خانه از سد قعرنشین لیگ بگذرند و به کورس رقابت مدعیان نزدیک شوند.

آرامش و لبخند به صورت ژنرال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان و البته توقف مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر و پیروزی مقابل مس کرمان در جام حذفی، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از استراحتی حدود یک ماهه امروز در لیگ برتر به میدان رفت؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی که دیدار هفته هجدهم‌شان به دلیل حضور فولاد در آسیا لغو شده بود، امروز در خانه از ماشین‌سازی بحران‌زده میزبانی کردند.

 

بازی برخلاف تصورات با گلزنی محمد ابراهیمی برای ماشین‌سازی آغاز شد اما در ادامه یونس شاکری عصای دست ژنرال شد و با هت‌تریک خود کامبکی درخشان را در ورزشگاه خانگی گل‌گهر رقم زد تا پس از تعطیلاتی 25 روزه، شاگردان قلعه‌نویی با برتری 3 بر 1 کار خود را در لیگ برتر آغاز کنند و به استقبال دیدار با پیکان بروند.

 

1587668

 

حبیب گردانی که بعد از مدت ها بار دیگر به فوتبال بازگشته و در ترکیب ماشین سازی به میدان می رود، پیش از این بازی به سمت نیمکت امیر قلعه نویی سرمربی اسبق تراکتور رفت و بهمراه محمد ابراهیمی از او رخصت گرفتند. شوخی‌های امیر قلعه نویی با تراکتوری‌های سابق به این شکل توسط دوربین‌ها شکار شده‌اند.

 

با این پیروزی، گل‌گهر با 26 امتیاز از 18 مسابقه در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت و آن‌ها تنها یک امتیاز با جایگاه چهارم جدول فاصله دارند و می‌توانند با پیروزی در دیدار معوقه با فولاد خود را رسما بار دیگر وارد کورس رقابت مدعیان کنند و برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش کنند.

 

1587667

 

 

 

1587669

دیدگاه‌ها