کد خبر : 1747248 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:41 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

گلم تمرین شده و فوتسالی بود

صحبت‌های شاکری بعد از اولین هت تریک در لیگ برتر

مهاجم گل گهر سیرجان از اینکه توانسته اولین هت تریک خود را در لیگ برتر به ثبت برساند ابراز خوشحالی می کند.

صحبت‌های شاکری بعد از اولین هت تریک در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری درباره برد تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بازی سختی بود و می دانستیم که ماشین سازی به دنبال یک بازی دفاعی خواهد بود اما خدا را شکر که با تاکتیک مدنظر کادرفنی و صحبت های آنها توانستیم به سه امتیاز در سال 1400 دست یابیم.

 

مهاجم گل گهر که در این بازی موفق شد با هت تریک خود تیمش را به یک برد ارزشمند برساند، درباره آن گفت: کمک بچه ها و لطف آنها  و البته دعای پدر و مادرم بود. خیلی خوشحالم چرا که اولین هت تریک من در لیگ برتر بود و واقعا از این اتفاق خوشحالم.

 

شاکری درباره گل اول خود برابر ماشین سازی که با یک چرخش و در ادامه ضربه به دروازه همراه بود که شباهت زیادی به گل‌های داخل سالنی وحید شمسایی داشت اینطور توضیح داد: گلم کاملا فوتسالی بود. دیروز در تمرین این گل را زده بودم و امروز هم در بازی موفق شدم آن را به ثمر برسانم تا تمرین شده باشد.

 

1587722

 

یونس شاکری به رسم هت تریک در فوتبال، توپ بازی را با امضای بازیکنان به یادگاری برد تا همانطور که مدعی شده بود اولین هت تریک دوران فوتبالی‌اش در لیگ برتر خاطره انگیز و همیشگی شود.

 

مهاجم شمالی گل گهر سیرجان درباره شانس دستیابی به سهمیه نیز گفت: ما از ابتدای فصل تا به امروز تمام تمرکزمان روی این بود که سهمیه بگیریم یا رده بالای جدول باشیم. خدا را شکر که اولین بردمان را در سال جدید جشن گرفتیم و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

 

وی درباره اضافه شدن مرتضی تبریزی و رقابت شدید در خط حمله این تیم گفت: مرتضی فوتبالیست قابلی است، منشا هم همینطور. هر فوتبالیستی دوست دارد کنار مرتضی باشد و خدا را شکر که این افتخار نصیب من شد و ما یک تیم هستیم و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند.

دیدگاه‌ها