کد خبر : 1747250 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:43 | 32.4K بازدید | 6 دیدگاه

نظری: پدیده کل پول را نقدی می‌خواست

افشای جزییات منتفی شدن حضور قاسمی‌نژاد در استقلال

سخنگوی باشگاه استقلال جزییات مذاکره با پدیده مشهد برای جذب قاسمی‌نژاد را اعلام کرد.

افشای جزییات منتفی شدن حضور قاسمی‌نژاد در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد یکی از گزینه های استقلال در نقل و انتقالات زمستانی بود که در نهایت این انتقال با عدم توافق میان دو باشگاه استقلال و پدیده مشهد صورت نگرفت. در این خصوص گفته می شد که مسئولان تیم مشهد مانع از انتقال قاسمی نژاد به استقلال شدند اما دیروز علی سامره مربی پدیده اعلام کرد که آنها مشکلی برای آزاد کردن مهاجم خود نداشتند و استقلالی ها انگار دوست نداشته اند این بازیکن را جذب کنند.

 

در پی حواشی ایجاد شده در خصوص عدم پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال اما امروز حجت نظری سخنگوی باشگاه آبی پوش پایتخت توضیحات کاملی را در این خصوص ارائه کرد.

 

او در رابطه با جزییات منتفی شدن حضور این مهاجم در استقلال گفت: «خیلی سخت است درباره این موضوعات صحبت کرد. واقعیت این است که نمی‌دانیم در باشگاه پدیده چه اتفاقاتی رخ داده و چه برنامه‌ای وجود داشته است. همه تلاش‌مان روی این بود که این بازیکن را در نیم‌فصل دوم در استقلال ببینیم، ولی این اتفاق رقم نخورد. با وجود توافق نهایی ولی در دقیقه پایانی مسیر تغییر کرد.»

 

سخنگوی استقلال ادامه داد: «ابتدا قرار بود دو میلیارد تومان برای رضایت‌نامه پرداخت شود، ولی در ادامه باشگاه پدیده اعلام کرد که سه میلیارد مدنظرشان است. با توافقی که با بازیکن صورت گرفت قرار شد یک میلیارد از قرارداد ایشان کم و به مبلغ رضایت‌نامه اضافه شود. یعنی باشگاه استقلال در اصل همان دو میلیارد را باید پرداخت می‌کرد و یک میلیارد نیز از محل قرارداد بازیکن کسر می‌شد.»

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین گفت: «در ادامه آقای نامداری آماده شد تا چکی را در وجه باشگاه پدیده صادر کند، ولی از باشگاه پدیده گفتند چک را باید عبدیان صادر کند. آقای عبدیان چکی به نام خودش نداشت و این امکان مسیر نبود. بعد از آن باشگاه پدیده گفتند آمادگی داریم پشت چک آقای نامداری را عبدیان امضا کند، ولی باز هم شرایط تغییر کرد و از پدیده با این پاسخ روبه‌رو شدیم که بعضی از چک‌های نامداری در گذشته مشکل داشته است. پذیرش این موضوع کمی سخت است، چون نامداری تا الان چندین میلیارد به باشگاه کمک کرده و کسی که این مقدار اعتبار دارد بعید است، چکش دچار مشکل باشد. در ادامه آقای میری کارگزار باشگاه پذیرفت که چک شخصی‌اش را به باشگاه پدیده بدهد که باز هم دوستان در باشگاه پدیده این مطلب را قبول نکردند و به هر دلیلی از گرفتن چک خودداری کردند.»

 

نظری در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «در نهایت باشگاه پدیده اعلام کرد که مبلغ را نقدی پرداخت کنیم که در عمل این اتفاق شدنی نبود. باشگاه استقلال تمام تلاشش را کرد تا این اتفاق رخ بدهد، ولی نمی‌دانیم در باشگاه پدیده چه اتفاقی رخ داد و به چه دلیلی اینقدر سختگیری برای این انتقال شد. البته به آنها حق می‌دهیم که به دنبال منافع باشگاه‌شان باشند.»

دیدگاه‌ها