کد خبر : 1747256 | 16 فروردين 1400 ساعت 19:53 | 13.5K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهان به نتایج دیگر تیم‌ها توجهی ندارد؛

نورافکن: در هر نقطه آسیا باید ۴ برد بگیریم

مدافع سپاهان تاکید کرد فقط به روند امتیازگیری تیم‌شان توجه دارند و به نتایج دیگر مسابقات نگاه نمی‌کنند.

نورافکن: در هر نقطه آسیا باید ۴ برد بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پس از دیدار سایپا و سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: کار ما در ۲۰ دقیقه آخر بازی سخت شد و روی تیم ما فشار آمد. پیروزی در مسابقات خارج از خانه می‌تواند روحیه زیادی به تیم ما بدهد. سپاهان نکات مثبت خیلی زیادی دارد، موقعیت‌سازی متعدد انجام می‌دهد، بازی زیبایی به نمایش می‌گذارد و در کار دفاعی خوب است.

 

او ادامه داد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بیرون از خانه را بگیریم و معتقدم این برد کمک زیادی در ادامه راه به ما خواهد کرد. دو روز ریکاوری خواهیم داشت و هفته آینده دیدار دشواری برابر نفت مسجدسلیمان انجام می‌دهیم. فردا هم قرعه‌کشی جام حذفی است که باید به آن توجه کنیم.

 

مدافع سپاهان اضافه کرد: امیدوارم هفته آینده نیز مثل امروز بازی خوب، زیبا و همراه با موقعیت و مالکیت توپ بالا کار کنیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 

نورافکن پیرامون تغییر شکل بازی سپاهان با حضور محرم نویدکیا عنوان کرد: سال گذشته هم نظم و انضباط بود اما با حضور آقای نویدکیا این مسئله بیشتر شد، هجومی‌تر و با موقعیت بالا کار می‌کنیم و مهم‌تر از همه اینکه هفت مسابقه است به برتری می‌رسیم و مالکیت توپ زیادی داریم. باید به این مسائل توجه کنیم و همین روند را ادامه دهیم تا به خواسته خودمان برسیم.

 

او درباره حضور تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و سود سپاهان از این اتفاق، اذعان کرد: قبل از اینکه این تیم‌ها به آسیا بروند، ما با اختلاف دو امتیاز صدرنشین هستیم. امیدوارم این تیم‌ها که نمایندگان ایران در آسیا هستند، بهترین نتایج را کسب کنند و آرزوی موفقیت برای آنها دارم.

 

مدافع سپاهان اضافه کرد: تیم ما به هیچ عنوان کوچک‌ترین توجهی به نتایج سایر تیم‌ها ندارد. ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

 

نورافکن در خصوص پست‌های متفاوت او در سپاهان و تیم ملی گفت: مربیانی داشتم که از من در پست دفاع یا هافبک بازی گرفتند و در هر دو جایگاه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

او یادآور شد: ۱۰۰ درصد امیدوار به صعود تیم ملی به جام جهانی باشید. مطمئن باشید بهترین عملکرد را خواهیم داشت و چهار برد در بحرین کسب می‌کنیم. دلیل تغییر میزبان و چیدمان مسابقات را همه می‌دانند ولی ما در هر نقطه از آسیا به میدان برویم، باید هر چهار تیم را شکست دهیم و مطمئن هستم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. شرایط حساس برای تیم ملی وجود دارد، اما با مربیان و بازیکنانی که در اختیار داریم، امیدوار به صعود هستیم.

دیدگاه‌ها