کد خبر : 1747266 | 16 فروردين 1400 ساعت 20:12 | 40.4K بازدید | 18 دیدگاه

بازیکنی که سپاهان را به جام نزدیک می کند (عکس)

بدون شک یکی از انگیزه های جدایی احسان حاج صفی از تراکتور در تعطیلات زمستانی تجربه دوباره جام قهرمانی لیگ برتر به همراه سپاهان بود.

به گزارش "ورزش سه"، او که در تراکتور امیدهای خود را از دست رفته می دید در یک تفاهم دوستانه از جمع تی تی ها جدا شد و به زادگاه خود بازگشت. در تیم محرم نوید کیا که پیش از حضور دوباره احسان هم نشانی از یک مدعی داشت و با بازگشت حاج صفی قوی تر شد و با گام های محکم تری به سوی جام قهرمانی حرکت می کند. 

 

احسان ابتدا در بازی با تراکتور فرمان پیروزی داد. پاس گل او در دقیقه 19 به سجاد شهباززاده زمینه ساز یک پیروزی مهم برای سپاهان شد و سپاهان که برای تجربه دوباره صدرنشینی امروز نیاز به برد در برابر سایپا داشت خیلی زود به گل رسید. دوباره روی پاس گل احسان حاج صفی و ضربه سر پورقاز. 


دل احسان حاج صفی برای جام قهرمانی تنگ شده و می خواهد این قدر پاس های طلایی و گل خود را تکرار کند تا سپاهان بعد از سال ها یک بار دیگر جام قهرمانی را تجربه کند. 4 قهرمانی متوالی از سوی پرسپولیس بدین معنی است که سپاهان 4 فصل است که قهرمان نشده و احسان و دوستانش می خواهند به این انتظار پایان دهند. احسان حاج صفی در سپاهان جدی تر از همیشه است؛ مصرتر از دوران حضور در تراکتور به این خاطر که جنس سپاهان برای قهرمانی جور است. سپاهان 2 امتیاز از پرسپولیس پیش افتاده و این بدین معنی است که سرنوشت قهرمانی به دست خودش است و می تواند در رسیدن به جام تعیین کننده باشد. احسان حاج صفی با پاس هایی که می دهد به کمتر از جام قهرمانی راضی نیست. آیا سپاهان به این روند ادامه می دهد؟

 

1587730

دیدگاه‌ها