کد خبر : 1747270 | 16 فروردين 1400 ساعت 20:21 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

با امضای قلعه‌نویی و رفقا

توپ هت‌تریک بایگانی شد (عکس)

مهاجم گل گهر در روزی که با تصمیم امیر قلعه نویی برترین مهاجم فصل این تیم روی نیمکت حاضر بود، یک تنه تیمش را به یک برد ارزشمند رساند تا توپ بازی را به یادگار به خانه ببرد.

توپ هت‌تریک بایگانی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری که در فصل گذشته عملکردی درخشان خصوصا در هفته‌های پایانی برای بقای این تیم به جا گذاشته بود، در فصل جدید تحت شعاع عملکرد گادوین منشا قرار گرفته بود؛ جایی که مهاجم نیجریه‌ای با گلزنی‌های پیاپی خود در روزهای ابتدایی فصل نشان از همان منشای آماده روزهای حضور در پیکان را می‌داد که برای آقای گلی نیز نقشه دارد.

 

شاکری اما با همان روند سینوسی خود در گلزنی، نیم فصل را با سه گل زده به پایان رساند. با این حال جدال با ماشین سازی یک روز ویژه برای این مهاجم محسوب می‌شد. جایی که امیر قلعه نویی با همان دیسیپلین خاص خود، گادوین منشا را به دلیل تاخیر در بازگشت به تمرینات این تیم و دوری از تیم روی نیمکت نشاند و از زوج مرتضی تبریزی و یونس شاکری در خط حمله تیمش سود برد.

 

بازی اما برخلاف پیش بینی قلعه نویی پیش رفت و تیم او با گل محمد ابراهیمی در دقایق پایانی نیمه اول از حریف عقب افتاد. با این حال یک موقعیت سنجی فوق العاده چه در زمان ضربه زدن و البته در آخرین ثانیه‌های نیمه اول، گل گهر را با همان شرایط برابر راهی رختکن کرد تا بازیکنان این تیم با تمرکز بالاتر آماده ادامه مسابقه شوند. 

 

1587732

 

شاکری روی صحنه گل اول با دریافت توپ و چرخشی دیدنی و تک ضربه، توپ را به جایی فرستاد که کاری از دست گلر ماشین سازی هم بر نمی آمد و تیمش را با تساوی یک یک به رختکن فرستاد. 

 

مهاجم شمالی گل گهر که سابقه بازی در پدیده مشهد و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، در نیمه دوم هم خیلی زود از شکاف خط دفاعی ماشین سازی برای دستیابی به گل سود برد و اینبار هم روی کات بک و ضربه تمام کننده و تک ضرب پای راست به زاویه مخالف تیمش را در مسیر برتری در این بازی قرار داد. گل سوم شاکری هم روی اشتباه محرز دروازه بان ماشین سازی شکل گرفت، جایی که رضایی در دفع توپ ناکام ماند و یک هدیه ویژه پیش پای شاکری قرار داد تا او با کمترین توان ممکن توپ را به تور دروازه حریف بچسباند.

 

شاکری در پایان بازی به رسم فوتبال، توپ امضا شده این بازی را بعد از هت تریک به خانه برد و یک هدیه ویژه در تاریخ دوران فوتبالش ثبت کرد. جایی که او را در کنار نفرات کم تعدادی که موفق به هت تریک در لیگ برتر شده‌اند قرار می‌دهد.

 

1587722

دیدگاه‌ها