کد خبر : 1747283 | 16 فروردين 1400 ساعت 21:33 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن سایپا- سپاهان با ۲ نجات(عکس)

هافبک دفاعی سایپا بهترین عملکرد را در دیدار مقابل سپاهان در بین بازیکنان دو تیم داشت.

بهترین بازیکن سایپا- سپاهان با ۲ نجات(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر را سایپا و سپاهان در حالی برگزار کردند که شاگردان محرم نویدکیا در دیداری نزدیک و پربرخورد موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، اما با این وجود یکی از نارنجی‌پوشان بهترین نمایش را در بازیکنان دو تیم داشت.

 

1587753

 

مهرداد عبدی، هافبک دفاعی سایپا در دیدار حساس امروز تیمش مقابل سپاهان نبردهای حساسی در میانه زمین مقابل هافبک‌های خلاق و تکنیکی حریف داشت که در بیشتر جدال‌های هوایی و زمینی موفق بود و علاوه بر آن در کار دفاعی هم مشارکت داشت.

 

1587748

 

این هافبک نارنجی پوشان که در این فصل جزو مهره‌های ثابت و همیشگی تیمش بوده و عملکرد خوبی داشته، در دیدار امروز مقابل سپاهان ۷ تکل موفق، ۴ دفع توپ و ۱۴ قطع توپ ثبت کرد و در تقابل با بازیکنان حریف نیز برتر بود که حضورش در کارهای دفاعی اجازه نداد طلایی پوشان به گل برسند.

 

عبدی علاوه بر این، در دقیقه ۵۹ ضربه سر محمد نژادمهدی که روی سانتر احسان حاج‌صفی شکل گرفته بود را با ضربه سر از روی خط دروازه برگشت داد و نگذاشت دروازه تیمش برای دومین بار باز شود و در دقیقه ۸۵ هم توپ ارسالی از جناح راست زمین را در محوطه جریمه خودی با ضربه آکروباتیک دفع کرد و اجازه نداد کی‌روش استنلی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و گلزنی کند.

 

1587747

دیدگاه‌ها