کد خبر : 1747306 | 16 فروردين 1400 ساعت 23:39 | 49.8K بازدید | 2 دیدگاه

از کفش ضدعفونی تا چمن بلند ورزشگاه مشهد؛

جدل تلفنی دستیاران یحیی و رحمتی در تلویزیون

حمید مطهری می‌گوید که مسئولان برگزاری مسابقه باعث شدند تا کیفیت بازی پرسپولیس و شهرخودرو پایین بیاید.

جدل تلفنی دستیاران یحیی و رحمتی در تلویزیون

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در برنامه فوتبال برتر به صورت تلفنی حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: بازی زیبایی بود چون هر دو تیم به دنبال فوتبال خوب و رو به جلو بنا به موجودی خود هستند. تاکتیک شهرخودرو فشردگی در دفاع و ضد حملات بود و تیم ما بازی مالکانه و گردش توپ در همه نقاط زمین و استفاده از کانال کناری و عمق بود. ما سعی می‌کردیم طراحی حملاتمان متنوع باشد و فکر کنم یکی از بازی های زیبای لیگ بود که بازهم می‌توانست بهتر و روان‌تر از این باشد.

 

وی درباره بلندی چمن ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار داشت: من و آقای گل‌محمدی دوست نداریم درباره مسائل حاشیه ای صحبت کنیم و می‌خواهیم نگاهمان فنی باشد اما مجبور شدیم درباره اتفاقات غیرحرفه‌ای صحبت کنیم. یکی از دوستان گفت 70 بازی است که زمین اینطور است اما اصلا زمان ما اینطور نبود. بحث من تیم شهرخودرو نیست، بحث من مسئولان ورزشگاه و ناظر سازمان لیگ است. حتی مقصر داور هم نیست. 

 

مطهری درباره ارتفاع چمن عنوان کرد: فکر می‌کنم دو سانتی متر بالا بود. دقیقش را نمی‌دانم، انالیزور ما اندازه گرفت. فوتبالی که شما دیدید به آن زیبایی، من فکر کنم اگر چمن اندازه بود، از این هم زیباتر می‌شد. ما هیچ وقت دنبال بهانه گرفتن هم نیستیم. می‌گویند چون مساوی شد، اینطور می‌گویند در حالی که اعتراض ما قبل از بازی بود. ما گفتیم این زمین مناسب یک فوتبال سرعتی و رو به جلو نیست.

 

دستیار گل‌محمدی با اتهام به سازمان لیگ گفت: ایراد اصلی به سازمان لیگ و ناظران است. ما قبلا دیدیم که زمین هم اندازه اش کوچک و بزرگ شده. بعد می‌گویند چرا میزبان نمی‌شویم؟ نباید از اشتباهات کورکورانه دفاع کنیم. این نباید در فوتبال ما باب شود و سازمان لیگ باید نظارت دقیق کند چون کار خوب و درستی نیست. امیدوارم روزی برسد که ما در تلویزیون درباره کیفیت فنی صحبت کنیم.

 

در این لحظه محمد نوازی روی خط آمد و برای چند دقیقه صحبت کرد. نوازی صحبت های کادرفنی پرسپولیس را نوعی «بهانه گیری» خواند و گفت که چمن ورزشگاه در تمام بازی ها به همین شکل بوده است. او گفت: «کادرفنی پرسپولیس قبل از بازی با کفش شخصی رفتند روی زمین ورزشگاه امام رضا و با افراد حاضر در آنجا بحث و بررسی کردند. باید پروتکل ها را رعایت کنند. این ها از پیش تعیین شده نبودند که ما بخواهیم چمن را کوتاه نکنیم. ما خودمان هم روی این چمن بازی به بازی حضور پیدا می‌کنیم. آقای گل‌محمدی دو سال اینجا بوده و می‌داند.»

 

وی افزود: «متوجه این حواشی نیستم و این بهانه هایی است که می‌گیرند. ما یک جلسه هم اینجا تمرین نکردیم. زمین ورزشگاه همیشه اینطوری بوده و ما مسئول ورزشگاه نیستیم. ناظر و داور زمین را تعیین کردند و می‌توانستند بازی را برگزار نکنند.»

 

سپس مطهری خطاب به نوازی گفت: «شما که نمی‌دانید کفش ضدعفونی نیست، حتما نباید بدانید که چمن چه میزان بلندتر بوده است.»

 

حمید مطهری درخصوص حضور عیسی آل کثیر در زمین توضیح داد: آل کثیر نامهربانانه محروم شد. او با انگشت شکسته برایمان بازی کرد. درست است که ما بر اساس کار تیمی پیش می‌رویم اما عیسی هم خیلی زحمت کشید. الان شش ماه محرومیت آل کثیر تمام شده و همه اهالی فوتبال باید تلاش کنند که او شکل قبلی فوتبالش را پیدا کند و به پرسپولیس و فوتبال ملی ایران کمک کند

دیدگاه‌ها