کد خبر : 1747374 | 17 فروردين 1400 ساعت 11:50 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

محبی از سر شکسته نمی ترسد (عکس)

محمد محبی روز گذشته اگرچه نتوانست تعداد گل هایش را از عدد 2 فراتر ببرد، ولی مثل همیشه جنگنده و با تمام وجود برای تیمش بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از حساس ترین رقابت های هفته نوزدهم فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار شد و شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه یک بر صفر در یک بازی سخت و پرچالش موفق شدند سه امتیاز مسابقه را به حساب خودشان واریز کنند و حالا با کسب 40 امتیاز از 19 مسابقه صدرنشین مسابقات لیگ برتر لقب گرفته اند.


یکی از خوب های سپاهان در این مسابقه محمد محبی بود که با شوتی در دقیقه 1 مسابقه به شدت دروازه شاگردان ابراهیم صادقی را تهدید کرد و در ادامه همین حملات بود که گل اول بازی روی ارسال کرنر احسان حاج صفی و ضربه سر عزت پورقاز شکل گرفت.

 

 

1587981

 

در این صحنه محمد محبی قصد داشت با ضربه سر گل دوم بازی را به ثمر برساند که حضور به موقع مهرداد عبدی مانع از این اتفاق مهم شد  مهاجم سپاهان با کارت زرد نیز جریمه شد.

 


محبی که تا دقیقه 83 به عنوان وینگر چپ تیم در زمین حضور داشت، در سایر دقایق بازی هم جنگنده پرتلاش ظاهر شد و  در یک صحنه که سپاهانی ها فاصله ای با ثبت گل دوم بازی نداشتند، برخورد شدیدی با مدافع سایپا روی خط دروازه نارنجی پوشان داشت و به دلیل اینکه برخورد شدیدی میان او و مدافع تیم حریف شکل گرفت، با کارت زرد داور جریمه شد.


این البته برای اولین مرتبه بنود که محبی اینطور برای زدن توپ با بازیکن حریف دچار برخورد می شود و در طول بازی نیز با استفاده از فیزیک مناسبی که دارد، چند دوئل را به سود خودش خاتمه داد. او پیش تر نیز در دیدار برابر گل گهر در اثر برخوردی که با یکی از بازیکنان حریف داشت، دچار شکستگی از ناحیه سر شده بود و با بانداژ به کار خود ادامه داد، تا نشان دهد واهمه ای از شکستگی سر ندارد.

 

1587932

دیدگاه‌ها