کد خبر : 1747393 | 17 فروردين 1400 ساعت 13:06 | 46.7K بازدید | 1 دیدگاه

"مطمئنم به این داور جایزه می‌دهند!"

روبرتو کارلوس آتش ال‌کلاسیکو را شعله‌ورتر کرد

روبرتو کارلوس، ستاره سابق رئال مادرید، در حالی که نبرد بر سر قهرمانی در لالیگا به حساس ترین روزهای خود رسیده، درباره تصمیمات داوری به نفع بارسا در پیروزی برابر وایادولید به طعنه توییت کرد.

روبرتو کارلوس آتش ال‌کلاسیکو را شعله‌ورتر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به شمارش معکوس برای برگزاری یکی از حساس ترین دیدار های  ال کلاسیکو که شاید تعیین کننده قهرمان این فصل لالیگا باشد، رسیده ایم، روبرتو کارلوس نیز با توییت خود آتش این رقابت را تیزتر کرد.

اسطوره لوس بلانکوس که اکنون در این باشگاه سمتی مدیریتی دارد، توییت سرخیو گونزالز، سرمربی وایادولید، درباره تصمیمات داوری در بازی شب گذشته این تیم برابر بارسا را ریتوییت کرده است.

در بازی بارسا برابر وایادولید صحنه های بحث برانگیز بسیاری وجود داشت در نهایت این کاتالان ها بودند که توانستند برابر میهمان 10 نفره خود در دقیقه 90 بازی گل پیروزی را بزنند و سه امتیاز حیاتی این بازی را به چنگ بیاورند تا خود را به فاصله یک امتیازی اتلتیکو مادرید در صدر جدول برسانند. خطای هندی که داور نگرفت اما نکته ای بود که کارلوس بیش از همه بر آن تاکید کرده بود.

 

1587958

 

سرمربی وایادولید در توییت خود نوشته بود: "داور به من گفت که برخورد توپ با دست یوردی آلبا برای او واضح بوده اما ضربه دست او آنقدری نبوده که داور ضربه پنالتی اعلام کند."

روبرتو کارلوس نیز نوشت: "مطمئنم که پس از امروز به این داور در آخر هفته هم یک بازی دیگر به عنوان جایزه خواهند داد."

صحنه بحث برانگیز دیگر بازی شب گذشته بارسا برابر رئال وایادولید وقتی بود که داور بازی یک کارت قرمز مستقیم به اسکار پلانو نشان داد و پس از تکل از پشتی که روی پای دمبله رفت او را از زمین بازی اخراج کرد.

 

1587961

 

این گل دقیقه 90 عثمان دمبله، ستاره فرانسوی کاتالان ها، بود که سرنوشت بازی را تغییر داد و جدال بر سر قهرمانی لالیگا را به نبردی نزدیک و سه جانبه بین اتلتیکو مادرید، بارسا و رئال مادرید تبدیل کرد، آن هم در حالی که چند هفته قبل از این هیچکس شکی نداشت که اتلتیکو مادرید با اقتدار قهرمان خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها