کد خبر : 1747486 | 17 فروردين 1400 ساعت 19:37 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب پیرلو به ملاقات آنیلی با آلگری

آندره آ پیرلو، سرمربی ایتالیایی یوونتوس واکنش جالبی به حواشی اخیر در مورد برکناری خود داشته است.

واکنش جالب پیرلو به ملاقات آنیلی با آلگری

به گزارش "ورزش سه"، برخی شایعات حاکی از اخراج آندره آ پیرلو در صورت شکست در دیدار فردا شب مقابل ناپولی است. همچنین اخیرا اخباری در مورد جلسه آندره آنیلی و مکس آلگری برای بازگشت سرمربی سابق یوونتوس به این تیم منتشر شده، اما پیرلو حداقل در ظاهر خود را نگران این شایعات نشان نمی دهد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "دیدار مقابل ناپولی از نظر جدولی اهمیت زیادی دارد و حریف ما روزگار خوشی را تجربه می کند. ما می خواهیم بازی خود را انجام داده و سعی کنیم امتیاز بگیریم. من انتظار یک مسابقه غیرقابل پیش یبنی را دارم و امیدوارم عملکرد خوبی برابر ناپولی ارائه دهیم.

 

1584302

 

من همیشه با بازیکنان یوونتوس در ارتباط هستم. من دوست دارم قبل و بعد از تمرین با آنها صحبت کنم و در حال حاضر اعتماد به نفس بالایی دارم. بازیکنان برنامه های من را اجرا کرده، می خواهند انتقام بگیرند و اولین کسانی افرادی که از این وضعیت رضایت نداشته و ناراحت هستند. امسال اتفاقات زیادی افتاد که به رشد من کمک کرد و ما کارمان را دوباره از اینجا شروع می کنیم.

 

برنامه شام آندره آنیلی و مکس آلگری؟ آنها با هم دوست هستند و ورای از فوتبال نیز این دوستی همچنان برقرار است. اگر من بخواهیم با پائولو مالدینی شام بخورم آیا یعنی که او من را به عنوان سرمربی میلان می خواهد. علاوه بر فوتبال دوستی نیز وجود دارد و این موارد عادی است.

 

من هر روز با رئیس باشگاه ارتباط و ما در مورد همه چیز با هم صحبت می کنیم. من از این جلسه و البته اعتماد او آگاه بودم، پس آینده فصل آینده می توانم سرمربی یوونتوس باشم یا نه به عملکرد خودم بستگی دارد."

دیدگاه‌ها