کد خبر : 1747529 | 18 فروردين 1400 ساعت 01:23 | 32.6K بازدید | 12 دیدگاه

رئال 3-1 لیورپول: آغاز درخشان هفته سرنوشت‌ساز

رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 3-1 لیورپول را شکست داد.

رئال 3-1 لیورپول: آغاز درخشان هفته سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در دیدار امشب مقابل حریف انگلیسی نمایش بسیار خوبی داشتند و به لطف گل های وینیسیوس جونیور (دو گل) و مارکو آسنسیو، به یک پیروزی درخشان رسیدند؛ هرچند تک گل محمد صلاح امیدهای قرمزها برای دیدار برگشت را زنده نگه داشت.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 2 بود که کریم بنزما پشت محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که آلیسون حضور داشت.

 

1588153

 

در ادامه بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.در دقیقه 12، برخورد مودریچ با واینالدوم روی خط محوطه جریمه لیورپول، باعث شد تا رئالی ها اعتقاد به پنالتی داشته باشند اما داور دستور به ادامه کار داد.

یک دقیقه بعد روی حرکت خوب فرلان مندی از سمت چپ و ارسال او، یک موقعیت خوب برای وینیسیوس ایجاد کرد اما ضربه سر نه چندان پرقدرت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1588145

 

 

بازی با همان روند ادامه داشت و اگرچه رئالی ها تا اندازه ای بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشتند اما همچنان هر دو تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند.

در دقیقه 25، روی یک پاس در عمق، بنزما می توانست با آلیسون تک به تک شود اما حضور به موقع اوزان کاباک، دروازه لیورپول را نجات داد.

دو دقیقه بعد سرانجام رئال مزد بازی بهترش را گرفت و به گل رسید. پاس بلند دقیق و تماشایی تونی کروس، پشت محوطه جریمه لیورپول به وینیسیوس رسید و او هم با کنترل عالی و شوتی بی‌نقص، دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1588151

 

1588147

 

1588179

 

بعد از این گل بازیکنان لیورپول پیش کشیدند اما رئالی ها خیلی زود بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 32، روی پاس بنزما، بار دیگر وینیسوس را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت.

در حالی که بازیکنان لیورپول به دنبال زدن گل تساوی بودند، رئال روی یک غافلگیری به گل دوم رسید. روی یک ارسال به پشت محوطه جریمه لیورپول، الکساندر آرنولد تلاش کرد تا توپ را با سر به آلیسون برساند اما توپ به مارکو آسنسیو رسید و او هم بعد از عبور از دروازه بان حریف، به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

 

1588157

 

1588158

 

1588163

 

 

بعد از این گل بار دیگر لیورپولی ها پیش کشیدند اما چیزی نمانده بود که در دقیقه 43، روی پاس رو به عقب اشتباه کاباک، آسنسیو اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما این بار ضربه او عرض محوطه جریمه لیورپول را طی کرد.

در ثانیه های پایانی اتفاقی خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با برتری 2-0 رئال به پایان رسید. 

 

 

1588174

 

 

نیمه دوم را لیورپول هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. دیوگو ژوتا که با یک حرکت خوب وارد محوطه جریمه شده بود، به دلیل دخالت مودریچ نتوانست ضربه خوبی بزند اما توپ به صلاح رسید و او هم با یک ضربه محکم دروازه تیبو کورتوا را باز کرد.

 

 

1588184

 

1588181

 

1588183

 

 

بعد از این گل باز هم لیورپولی ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 53، روی ارسال الکساندر آرنولد، ژوتا صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه رئالی ها برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 60 بود که رئال بالاخره صاحب فرصت شد اما ضربه خطرناک تونی کروس روی پاس آسنسیو، از بالای دروازه آلیسون به بیرون رفت.

 

 

1588175

 

1588171

 

 

در دقیقه 63، روی یک حمله سریع، لیورپول صاحب یک موقعیت خوب شد اما پاس ژوتا پیش از اینکه به مانه برسد، توسط مندی دفع شد.

در مقابل، این رئالی ها بودند که در دقیقهه 65 روی یک غافلگیری به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت راست، پاس در عرض مودریچ درون محوطه جریمه به وینیسیوس رسید و ضربه نه چندان محکم او با اشتباه آلیسون وارد دروازه لیورپول شد.

حملات رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70، روی پاس وینیسیوس، این بنزما بود که پشت محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آلیسون به راحتی مهار کرد.

 

 

1588185

 

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان دو تیم بیشتر نمایش درگیرانه ای در میانه زمین داشتند.

در دقایق پایانی لیورپولی ها تلاش زیادی کردند تا اختلاف را به حداقل برساند اما این اتفاق رخ نداد و رئال در این دیدار به پیروزی 3-1 رسید تا با روحیه ای مناسب به استقبال نبرد حساس ال کلاسیکو برابر بارسلونا بروند. 

 

دیدگاه‌ها