کد خبر : 1747647 | 18 فروردين 1400 ساعت 15:13 | 71.7K بازدید | 14 دیدگاه

رقیب پرز برای ریاست رئال:

کلوپ مربی رئال می شود؛ رونالدو را بر می گردانم

انریکه ریکلمه نامزد انتخابات ریاست رئال مادرید وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی این تیم استخدام کند و کریستیانو رونالدو را برگرداند.

کلوپ مربی رئال می شود؛ رونالدو را بر می گردانم

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست رئال مادرید برای هفته های اینده برنامه ریزی شده و فلورنتینو پرز 74 ساله برای حضور دوباره در انتخابات ثبت نام کرده است. پرز در سه دوره اخیر بدون رقیب در انتخابات برنده شده است و حالا ریکلمه که در حوزه انرژی خورشیدی  تجارت می کند، قصد رقابت با وی را دارد.

 

 

1584952

 

 

انریکه ریکلمه 32 ساله در صورت شکست دادن فلورنتینو پرز در انتخابات پیش رو برنامه های زیادی دارد که یکی از برنامه های وی کنار گذاشتن زین الدین زیدان و استخدام یورگن کلوپ است. ریکلمه گفت:« زیدان مربی من نخواهد بود. هیئت مدیره ورزشی من استراتژی متفاوت و نوع دیگری از مربیان را ترجیح می دهد. شخصا کلوپ را خیلی دوست دارم و رائول هم خیلی خوب کار می کند. باید همه چیز را بررسی کنیم.»

 

او در مورد  بازگرداندن رونالدو هم صحبت کرد:« از بازگشت رونالدو استقبال می کنم چرا که او برای فوتبال و برای رئال مادرید کارهای زیادی انجام داده است. بازیکن پیر و جوان مفهومی ندارد بلکه بازیکنان خوب و بد وجود دارند.»

 

 

رونالدو سوژه شوخی کلوپ پیش از فینال چمپیونزلیگ :: ورزش سه

 

 

ریکلمه گفته است که با مینو رایولا وکیل هالند در چهارشنبه گذشته صحبت کرده است و از سویی از خرید کیلیان امباپه ستاره پی اس جی هم استقبال می کند. وی همچنین گفته است که قرارداد سرجیو راموس را هم تمدید می کند. در حال حاضر فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد کاپیتان رئال مادرید به بن بست خورده است.

دیدگاه‌ها