کد خبر : 1747720 | 18 فروردين 1400 ساعت 19:47 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو دیبالا در آستانه از دست دادن یک بازی مهم دیگر

به احتمال فراوان پائولو دیبالا در بازی امشب یوونتوس برابر ناپولی نیز غایب خواهد بود.

پائولو دیبالا در آستانه از دست دادن یک بازی مهم دیگر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در مسابقه عقب افتاده از هفته سوم سری آ میزبان ناپولی خواهد بود. تیم آندره آ پیرلو در هفته های اخیر شرایط کابوس واری را پشت سر گذاشته و گزارشات حاکی از آن است که در صورت عدم پیروزی یووه در مسابقه امشب، ممکن است سرمربی ایتالیایی از هدایت بیانکونری برکنار شود.

 

قرار بود پائولو دیبالا بعد از سه ماه مصدومیت امشب دوباره به ترکیب یوونتوس بازگردد و حتی نام او در لیست این تیم برای دیدار مقابل ناپولی نیز قرار گرفته است اما کالچیو مرکاتو ادعای عجیبی را مطرح کرده است. این منبع مدعی شده که ستاره آرژانتینی هنوز در زانوی خود احساس درد می کند و همین مسئله باعث شده که او در آستانه از دست دادن مسابقه حساس امشب قرار گیرد.

 

 

1546974

 

 

این مسئله در حالی مطرح شده که دیبالا طی روزهای گذشته در تمرینات گروهی یوونتوس شرکت کرده بود و آندره آ پیرلو نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ناپولی تایید کرد که این بازیکن به آمادگی کامل رسیده و مشکلی برای همراهی بانوی پیر ندارد.
با این حال باید منتظر آغاز دیدار یوونتوس و ناپولی ماند تا مشخص شود که آیا ادعای کالچیو مرکاتو درباره مصدومیت دیبالا صحت داشته یا اینکه او امشب یوونتوس را همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها