کد خبر : 1747728 | 18 فروردين 1400 ساعت 20:32 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

داوید ویا:

لئو مسی بهترین راه حل را پیدا می کند

داوید ویا، ستاره سابق بارسلونا معتقد است شرایط این باشگاه تغییر کرده است.

لئو مسی بهترین راه حل را پیدا می کند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز لیونل مسی تصمیم به تمدید قرارداد با بارسلونا نگرفته و هر چقدر به روزهای پایانی فصل نزدیک تر می شویم، دلهره هواداران بارسلونا در مورد احتمال جدایی کاپیتان این تیم بیشتر از گذشته می شود. اما داوید ویا، گلزن سابق بارسا که با مسی همبازی بود معتقد است این بازیکن باهوش بوده و بهترین راه حل را برای آینده پیدا خواهد کرد.

 

1568312

 

داوید ویا گفت: "در این فصل در رختکن بارسلونا مسائل زیادی تغییر کرده است و من توصیه خاصی ندارم که به لیونل مسی بگویم. او باید آنچه را که می خواهد انجام دهد، مسی انسان باهوشی است و در نهایت بهترین راه حل را برای آینده پیدا خواهد کرد. با حضور مدیریت جدید و خوان لاپورتا، من متقاعد شده ام که ساختار درستی برای بازگشت به اوج در باشگاه بارسلونا ایجاد خواهد شد.

 

کورس قهرمانی در لالیگا؟ من امیدوارم در نهایت بارسا یا اتلتیکو مادرید موفق به کسب عنوان شوند و کورس قهرمانی این فصل جالب اشده ست. من با افتخار و خوشحالی پیروزی در فینال لیگ قهرمانان سال 2011 مقابل منچستر یونایتد را در خاطر دارم. در آن مقطع همه بازیکنان رویای رسیدن به بالاترین قله را داشته و موفق شدند جام قهرمانی را از آن خود بکنند."

دیدگاه‌ها