کد خبر : 1747792 | 19 فروردين 1400 ساعت 01:23 | 33.4K بازدید | 5 دیدگاه

بایرن 2 - 3 PSG؛ گام اول انتقام در مونیخ

پاری سن ژرمن در دیداری تماشایی 2-3 بایرن مونیخ را در آلمان مغلوب کرد.

بایرن 2 - 3 PSG؛ گام اول انتقام در مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در شبی که خوش شانس بود و بارها کیلور ناواس دروازه این تیم را نجات داد، با بهره گیری از موقعیت های خود 2-3 مقابل بایرن به برتری رسید.

 

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم بود که با پاس تماشایی نیمار، کیلیان امباپه درون محوطه بایرن مونیخ صاحب موقعیت شد و ضربه او با اشتباه مسلم مانوئل نویر وارد دروازه این تیم شد.

 

1588576

 

دقایقی بعد و روی حرکت لئون گورتزکا بود که توماس مولر صاحب موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه پاری سن ژرمن شد، اما ضربه او دقیق نبود و در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت.

 

در دقیقه 19 بایرن مونیخ فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر لئون گورتزکا در دهانه دروازه و روی ارسال جاشوا کیمیچ با مهار تماشایی کیلور ناواس همراه شد.

 

لحظاتی بعد این بار کینگزلی کومان در گوشه محوطه نماینده فرانسه صاحب فرصت شده و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او از زاویه ای بسته توسط ناواس مهار شد.

 

1588577

 

1588553

 

اما در دقیقه 28 پاری سن ژرمن به گل دوم هم دست یافت. روی پاس تماشایی نیمار و غفلت عجیب مدافعان بایرن مونیخ، مارکینیوش با دروازه بایرن مونیخ تک به تک شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل دوم لقب گرفت.

 

اما بایرن در ادامه سراپا حمله شد و در دقیقه 37 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال بنجامین پاوارد از سمت راست، اریک چوپو موتینگ با یک ضربه سر محکم بالاخره دروازه ناواس را باز کرد. در لحظات پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و پاری سن ژرمن با برتری 1-2 راهی رختکن شد.

 

1588578

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که نیمار در گوشه محوطه بایرن صاحب فرصت شد، اما ضربه او را نویر به خوبی دفع کرد و در ریباند نیز ضربه آنخل دی ماریا روی خط توسط آلفونسو دیویس بازگردانده شد.

 

در دقیقه 53 و روی ارسال داوید آلابا این توماس مولر بود که تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه محکم او توسط ناواس مهار شد. لحظاتی بعد این بار دروازه بان کاستاریکایی به خوبی ضربه آکروباتیک پاوارد را مهار کرد.

 

اما در دقیقه 60 بایرن مونیخ بالاخره به گل تساوی دست یافت. روی ارسال جاشوا کیمیچ از سمت راست، توماس مولر در شرایطی دشوار با ضربه سر گل تساوی بخش را وارد دروازه حریف کرد.

 

اما این نتیجه پایدار نبود و پاری سن ژرمن در دقیقه 67 باز هم به گل رسید. کیلیان امباپه در گوشه سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی از بین پاهای ژروم بواتنگ موفق به زدن گل سوم هم شد.

 

دقایقی بعد اریک چوپو موتینگ در شلوغی محوطه و با چرخش خود فرصت زدن گل تساوی را داشت، اما ضربه او در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت. در لحظات پایانی توماس مولر با چرخش در محوطه فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او با کمترین اختلاف به بیرون رفت تا در نهایت بایرن در این دیدار 2-3 مغلوب شود.

دیدگاه‌ها