کد خبر : 1747857 | 19 فروردين 1400 ساعت 14:49 | 14.8K بازدید | 2 دیدگاه

امید ماشین به ستاره های کهنه کار (عکس)

ماشین سازی در هفته های باقی مانده لیگ برتر امیدوار است تا بتواند با کمک چند چهره باتجربه خود شرایط بد فعلی اش را تغییر دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز با شرایط عجیبی لیگ برتر را شروع کرد. این تیم با از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته اش، با چهره ای کاملا دگرگون شده وارد مسابقات شد، چهره ای که شباهت زیادی به یک تیم لیگ برتری نداشت.

 

1588677

 

در چنین شرایطی پیش بینی یک فصل بسیار دشوار برای ماشین سازی از همان ابتدای فصل کار سختی نبود. این تیم خیلی زود با کسب نتایج ضعیف قعرنشین شد و این قعرنشینی تا هفته نوزدهم نیز ادامه داد. نماینده تبریز تا کنون از 19 بازی تنها 9 امتیاز کسب کرده و کار سختی برای فرار از سقوط دارد.

 

در چنین شرایطی، ماشین سازان امید بسیاری به چند چهره باتجربه خود دارند که در نیم فصل دوم جذب کردند. محمد ابراهیمی و حبیب گردانی، ستاره های کهنه کاری هستند که از هفته های گذشته در جمع ماشین سازان حضور یافتند تا بلکه بتوانند تیم را از شرایط فعلی نجات دهند.

 

1588678

 

حبیب گردانی که روزهای درخشانی در تراکتور داشت و سپس راهی سپاهان شد و از این تیم به ماشین سازی پیوست، به دلیل مصرف ماده ممنوعه متنولون به مدت چهار سال (از ۲۶ بهمن‌ماه ۹۵ تا ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹) محروم شده بود. محرومیت سنگینی که گردانی آن را متحمل شد، حاصل یک اشتباه و امری ناخواسته بود که او را  4 سال از فوتبال دور کرد. او در بازگشت دوباره به میادین با انگیزه ظاهر شده و در بازی های اخیر همواره شاهد حضورش در ترکیب اصلی با بازوبند کاپیتانی هستیم.

 

1588679

 

محمد ابراهیمی، ستاره سابق تیم تراکتور که در مقطعی هم برای گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) توپ زده است، یکی دیگر از خریدهای زمستانی ماشین است که هفته گذشته موفق شد مقابل گل گهر تک گل تیمش را به ثمر برساند. او با این گل نشان داد که هنوز می توان رویش در لیگ برتر حساب باز کرد و این می تواند خبر خوبی برای علیرضا اکبرپور باشد که به تازگی هدایت ماشین را به عهده گرفته است.

دیدگاه‌ها