کد خبر : 1747891 | 19 فروردين 1400 ساعت 17:52 | 37.1K بازدید | 3 دیدگاه

جوزپ پدرِرول:

مطمئنم که امباپه فصل بعد بازیکن رئال خواهد بود

مجری برنامه ال چیرینگیتو و از افراد بسیار نزدیک به رئیس رئال مادرید، شب گذشته در مورد کیلیان امباپه ادعای جالبی مطرح کرد.

مطمئنم که امباپه فصل بعد بازیکن رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه رویای 4 ساله رئال مادرید است. ستاره فرانسوی در 17 سالگی و در موناکو بود که چهره شد. او در حالی که  در 12 سالگی چیزی تا پیوستن به آکادمی رئال فاصله نداشت، در نهایت ترجیح داد در موناکو فوتبالش را ادامه دهد.

تابستان 2017 رئال مادرید نتوانست در برابر پیشنهاد مالی بالاتر پی اس جی پیروز شود و امباپه به تیم شهر زادگاهش برای ادامه فوتبال ملحق شد. 4 سال بعد رئال همچنان اصرار برای جذب امباپه دارد و تابستان پیش رو را فرصت مناسبی برای تحقق این رویا می داند.

 

 

1585171

 

 

امباپه تنها یک سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و تاکنون سه بار پیشنهاد تمدید را رد کرده و رئالی ها بسیار خوشبین هستند که با ادامه این روند، باشگاه پاریسی در نهایت مجبور به فروش این بازیکن در تابستان شود. گفته می شود رقم انتقال بین 120 تا 150 میلیون یورو خواهد بود و رئال هیچ مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد.

 

 

1588663

 

 

جوزپ پدرِرول مجری برنامه ال چرینگیتو و از افراد نزدیک به فلورنتینو پرز رئیس رئال، شب گذشته ادعا کرد به این اطمینان رسیده است که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد. او گفت که پرز قصد دارد دیوید آلابا، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را همزمان جذب کند و برای این مهم، چندین بازیکن فعلی به فروش خواهند رسید تا از هر حیث جای خالی برای این سه بازیکن باز شود.

پدرِرول گفت که در حال حاضر شانس انتقال امباپه بالاتر از هالند است چرا که دورتموند تابستان پیش رو قصد ندارد ستاره نروژی را به هیچ باشگاهی واگذار کند. رئال خوشبین است تابستان 2022 و با فعال شدن بند خرید 75 میلیون یورویی هالند، ستاره نروژی را به خدمت گرفته و زوج رویایی جدیدی را در رئال شکل دهد.

 

 

دیدگاه‌ها