کد خبر : 1747953 | 19 فروردين 1400 ساعت 22:02 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

روی گل اول پای کنعانی زادگان به توپ خورد؛

بیژن:دوست داشتیم به دست نشان هدیه بدهیم

بازیکن چند پسته تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید این تیم در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس ارائه کرده است.

بیژن:دوست داشتیم به دست نشان هدیه بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی بیژن مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی در رابطه با شکست مقابل سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی اینطور حرف هایش را با خبرنگاران آغاز کرد: می دانستیم بازی سختی داریم. آنها بازی را بهتر از ما شروع کردند و موقعیت های نسبی هم داشت که البته ما روی هر دو گل اعتراض داریم و معتقدیم که در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. نیمه اول در مجموع پرسپولیس برتری نسبی به ما داشت ولی نیمه دوم ما بهتر بودیم. دو سه موقعیت هم داشتیم که استفاده نکردیم.


او در مورد اعتراض به گل های پرسپولیس بیان کرد: اول فکر می کردیم گل اول پرسپولیس به صورت مستقیم وارد دروازه شده است ولی اینطور نبود. پای کنعانی زادگان به توپ خورد. گل دوم هم آنطور که ما دیدیم آفساید بوده است.


بیژن در پایان در رابطه با شرایط نادر دست نشان اضافه کرد: آقای دست نشان از بنیانگذاران نساجی هستند که خوب بودند ولی قبل از بازی گفتند حالش بد شده است. حتی آقای ساکت قبل از بازی اصلا نتوانست صحبت فنی کند و بیشتر تحت تاثیر اتفاقی بود که برای آقای دست نشان افتاده است. خیلی دوست داشتیم که این بازی را ببریم و به خانواده دست نشان تقدیم کنیم که این اتفاق متاسفانه رخ نداد.

 

دیدگاه‌ها