کد خبر : 1747979 | 20 فروردين 1400 ساعت 01:30 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی منچستریونایتد و توقف آرسنال در لیگ اروپا

منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا گرانادا را شکست داد اما آرسنال در خانه مقابل اسلاویا پراگ متوقف شد.

پیروزی منچستریونایتد و توقف آرسنال در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ اروپا هستند، امشب با گل های مارکوس راشفورد و برونو فرناندز (پنالتی)، 2-0 گرانادا را از پیش رو برداشتند. اما آرسنال در خانه مقابل اسلاویا پراگ به تساوی 1-1 رضایت داد تا برای صعود کار سختی در دیدار برگشت داشته باشد.

 

1588937

 

منچستریونایتد چند موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه در دقیقه 31 توسط مارکوس راشفورد به گل رسید. روی پاس بلند و دقیق ویکتور لیندلوف بود که راشفورد پشت محوطه جریمه گرانادا صاحب توپ شد و بعد از یک کنترل خوب، با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های بازی پابرجا بود تا اینکه شیاطین سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای اتکی روی برونو فرناندز باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود برونو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم واکنش خوب سیلوا و برخورد توپ به دست او، در نهایت دروازه گرانادا برای دومین بار باز شد و منچستریونایتد به پیروزی 2-0 رسید.

 

1588938

 

اما آرسنال علی رغم موقعیت های خوبی که داشت و حتی تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد، در دیدار امشب مقابل اسلاویا پراگ به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 نرسید.

توپچی ها که برتر از حریف بودند، سرانجام در دقیقه 86 توسط نیکلاس پپه به گل رسیدند. روی یک حمله سریع بود که پپه با پاس پی‌یر امریک اوبامیانگ راهی دروازه شد و در نهایت با یک ضربه ماهرانه کار را تمام کرد.

اما تیم میهمان توانست در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل تساوی برسد. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر پپه روی تیر دوم به توماس هولز رسید و او هم با یک ضربه سر کار را به تساوی کشید.

دیدگاه‌ها