کد خبر : 1747985 | 20 فروردين 1400 ساعت 09:33 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

پس از تساوی برابر اسلاویا پراگ؛

آرتتا: از شانس‌هایت استفاده نکنی کار سخت می‌شود

آرسنال شب گذشته برابر اسلاویا پراگ به تساوی ۱-۱ رضایت داد تا میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، افسوس فرصت های از دست رفته را بخورد.

آرتتا: از شانس‌هایت استفاده نکنی کار سخت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا از دیدن نتیجه پایانی و اینکه تیمش نتوانست برتری 1-0 خود را تا پایان بازی حفظ کند، به شدت مایوس شد. آرسنال در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شب گذشته به تساوی 1-1 برابر اسلاویا پراگ دست یافت تا آرتتا در پایان از طعم تلخی که این نتیجه به جا گذاشت گلایه کند.

 

1588954

 

آرسنال به رغم فرصت های زیادی که داشت تنها در دقیقه 86 بازی و با ضربه نیکلاس په‌په به گل رسید. اسلاویا پراگ اما در دقیقه چهارم از وقت های تلف شده بازی و روی یک ضربه کرنر توانست گل تساوی را بزند تا آه از نهاد توپچی ها برآید.

شاگردان آرتتا حالا مجبورند در خانه حریف و در کشور جمهوری چک اسلاویا پراگ را شکست دهند تا بتوانند به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کنند. آرتتا معتقد است که تیمش فرصت خوبی را برای به دست آوردن برتری در دیدار رفت از دست داد.

 

1588955

 

آرتتا گفت: "بازی سختی بود چرا که آنها حریف خوبی بودند. آنها تیم های بزرگی را شکست داده اند و بازی برابر آنها واقعا سخت است. موقعیت های نفر به نفر زیادی داشتیم و مجبور بودیم تا آنها را از پیش رو برداریم. وقتی این کار را کردیم توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم اما وقتی نتوانی از شانس هایت استفاده کنی اوضاع آسان نخواهد بود.

ما روی پرسینگ خوب عمل کردیم و موثر بودیم. آنها وقتی توپ را به دست می آوردند این توانایی را داشتند که منطقه بازی را عوض کنند اما ما این موضوع را خوب کنترل کردیم. بیشتر این نتیجه نهایی است که ما را راضی نمی کند.

بازی تحت کنترل بود. ما گلی که می خواستیم را به دست آوردیم اما شانس های زیادی را نیز از دست دادیم. ما روی دو سه توپ بد کار کردیم و کار را برای خودمان سخت کرده و روی ضربه کرنر گل خوردیم. آنها با نفرات زیادی برای گل تلاش کردند و این اتفاقات می افتد."

 

1588950

 

آرتتا درباره غیبت مارتین اودگارد و اینکه کی در دسترس توپچی ها خواهد بود، گفت: "ما نمی دانیم. او امروز قادر به بازی کردن نبود و فکر می کنم برای یک یا دو بازی دیگر نیز در دسترس نباشد. اما هنوز دقیق نمی دانیم."

 

آرسنال روز یکشنبه در لیگ برتر با شفیلد یونایتد رو به رو خواهد شد و سپس باید برای برگزاری دیدار برگشت به جمهوری چک سفر کند.

دیدگاه‌ها