کد خبر : 1747998 | 20 فروردين 1400 ساعت 10:57 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

این بود بازی پشت درهای بسته؟

جیمی‌جامپ در بازی بدون تماشاگر گرانادا-یونایتد!

با وجودی که مدت ها است که تقریبا تمام بازی های فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شوند، در بازی شب گذشته گرانادا و یونایتد مردی توانست خود را به زمین بازی رسانده و برای دقایقی مسابقه را قطع کند.

جیمی‌جامپ در بازی بدون تماشاگر گرانادا-یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران هنوز هم به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان اجازه حضور در ورزشگاه ها و تماشای بازی های فوتبال از نزدیک را ندارند اما برگزاری بازی گرانادا و منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پشت درهای بسته، نتوانست جلوی مرد ناشناسی که در همان دقایق ابتدایی بازی به زمین مسابقه پرید را بگیرد!

 

این اتفاق عجیب در دقیقه پنجم بازی رخ داد و مردی برهنه با ریش و موی بلند با دست‌های از هم گشوده به زمین مسابقه دوید. تصاویر عجیب این مرد به شکل کوتاهی در شبکه های تلویزیونی پخش شد و سپس دوربین ها خیلی زود چهره بازیکنان را نشان دادند.

در زمانی که دوربین ها صحنه هایی دیگر را نشان می دادند، نیروهای پلیس توانستند این مرد را که توانسته بود به شکلی از نیروهای امنیتی رد شده و خود را به زمین برساند، دستگیر و به بیرون از زمین بازی هدایت کردند تا مسابقه دوباره از سر گرفته شود.

 

اینکه در زمانی که ورزشگاه ها به روی تماشاگران بسته است، این مرد با آن سر و شکل عجیب و غریب چطور توانسته خود را نه تنها به ورزشگاه که حتی به زمین بازی برساند، سوالی بی پاسخ است. به هر حال او توانست در حالی که پروتکل های امنتیتی برای کنترل گسترش شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، شانس تماشای مهمترین بازی تاریخ گرانادا را از تماشاگران این تیم گرفته است، در ورزشگاه حاضر باشد هر چند علاقه ای به تماشای بازی نداشت!

در پایان یونایتد در این بازی با گل های مارکوس راشفورد و برونو فرناندز به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها